وبسایت B2B خرید و فروش عمده علی بابا

گرچه روند استفاده از سایت های Business to Business چیز جدیدی نیست اما با پیشرفت فناوری در واقع نحوه عملکرد آنها را تغییر داده است. ویژگی های تجاری و تجاری دیجیتالی اضافی ، مکانی برای دستیابی به ارتباط با خریداران یا فروشندگان هدفمند ، جای خود را از روش های سنتی دسترسی مستقیم گرفته است. در اینجا برخی از بهترین و سریعترین پلتفرم های جهانی B2B جهانی هستند که به هزاران مشاغل و شرکت های کوچک در جهان کمک می کنند تا رشد کنند و به بتوانند مشتریان جدیدی کسب کنند. مشتریان محلی و بین المللی از سراسر جهان!

پیشرفت فناوری دیجیتال افق بخش تجاری و مالی را در سراسر جهان تغییر داده است. مصرف کننده دیگر با روش های سنتی خرید نمی کند و شرکت ها دیگر از همان راه های سابق مشتری پیدا نمی کنند. در این دنیای جدید روز به روز رقابت بیشتر شده و عرضه و تقاضای بیشتری نیز خلق می کند. نیاز بازار های جدید باعث ایجاد فناوری های جدید و تجارت آنلاین شده است. هرجا مشتری وجود داشته باشد که بخواهد بخرد ، شرکتی نیز وجود خواهد داشت که پیشنهاد فروش دهد. اما در مورد صنعت Business to Business نوع دیگری از روابط وجود دارد که بین مشتری و مصرف کننده نهایی وجود ندارد بلکه بین دو نهاد تجاری است.

 

وبسایت B2B خرید و فروش عمده علی بابا

 

گروه تجاری علی بابا Alibaba Group یک کنسرسیوم خصوصی چینی مستقر در Hangzhou است که به تجارت الکترونیکی در اینترنت اعم از پورتال های تجاری به تجارت و عمده فروشی ، خرده فروشی و فروش مصرف کننده اختصاص دارد. این سرویس همچنین خدمات پرداخت آنلاین ، موتور جستجوی مقایسه قیمت و سرویس های ذخیره داده ابری را ارائه می دهد. در سال 2012 ، دو پرتال Alibaba با هم به فروش 1.1 تریلیون یوان (170 000 میلیون دلار) رسیدند ، که این بیشتر از رقبای خود eBay و Amazon.com است.

 

این شرکت عمدتا در جمهوری خلق چین فعالیت می کند ، و در مارس 2013 مجله اکونومیست تخمین زد که این کنسرسیوم بین 55 تا 120 میلیارد دلار ارزش دارد. در طی سال 2013 ، تقریباً 7.5 میلیارد دلار درآمد کسب کرده و تقریباً 22،000 کارمند در مارس 2014 داشت.

0l32_z3.jpg

 

Alibaba در حال حاضر در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ ثبت شده است ، به راحتی یکی از قدیمی ترین و بزرگترین پلت فرم آنلاین B2B در جهان است که به بیش از 35 میلیون کاربر و خریداران و فروشندگان عمده در سراسر جهان خدمت می کند. این شرکت با توجه به خلاصه شرکت های موجود در وب سایت خود ، دارای ده شرکت مرتبط است که عبارتند از Alibaba International ، Alibaba چین ، Taobao ، Tmall ، Juhuasuan ، AliExpress ، Alimama ، Aliyun ، Alipay ، China Smart Logistics.

 

علی بابا در همه انواع چیز سهیم است ، اما این شرکت عمدتا از طریق سه سایت فعالیت می کند: Taobao ، بزرگترین سایت خرید چین؛ Tmall: شبیه Taobao است ، اما محصولات ارائه شده از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. و Alibaba.com ، که صادرکنندگان چینی را با شرکتهایی در سایر نقاط جهان ارتباط می دهد.

 

استفاده از ابزار های خرید و فروش عمده در ایران

 

با بالا رفتن فرهنگ استفاده از اینترنت و ابزار های خرید و فروش عمده آنلاین در ایران و گسترش استفاده از تلفن های هوشمند،  بخش کشاورزی و تولیدکنندگان این حوزه نیز به استفاده از اینترنت برای رفع نیاز های خود روی آورده اند تا با استفاده از ابزارهای هوشمند با خریداران و صادرکنندگان این حوزه ارتباط برقرار کنند و بتوانند محصولات خود را با قیمت مناسب و به صورت عمده به فروش برسانند.

بازار خرید و فروش عمده برنج  و دیگر محصولات کشاورزی در ایران نیز با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات این بازار بزرگ می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

 

موزه هنر اسلامی دوحه

فروشگاه پروژه - موزه هنر اسلامی دوحه

RSS feed.

  • فروشگاه پروژه - موزه هنر اسلامی دوحه

    این پاور پوینت 21 صفحه ای شامل اطلاعات کامل این موزه به همره عکس ها و پلان ها و مقاطع است،که بصورت کاملا رایگان در اختیار استفاده کنندگان قرارگرفته،امدوارم که مفید واقع شود.


    تگ ها: معماری شهرسازی اطلاعات عمومی

    توضیحات دمو: چند صفحه از این پاور بصورت عکس قرارداده شده است.
    حجم دمو:1 مگابایت
    دانلود دمو

    نام: mahsa
    ایمیل: mahsakarimkhani30@gmail.com
    مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
    نام دانشگاه: هنر و معماری پارس
    رشته: طراحی شهری
    جنسیت: زن
    تخصص: معماری،شهرسازی
    تاریخ تولد: 1374/08/06
    رزومه:

    پروژه های دیگر کاربر


    مشاهده ی همه ی پروژه ها

    نام فایل توضیحات اندازه
    موزه هنر اسلامی دوحه.rar این پاور پوینت 21 صفحه ای شامل اطلاعات کامل این موزه به همره عکس ها و پلان ها و مقاطع است،که بصورت کاملا رایگان در اختیار استفاده کنندگان قرارگرفته،امدوارم که مفید واقع شود. 2 مگابایت

    حجم فایل های پروژه: 2 مگابایت
    نوع فایل:-
    سطح پروژه:تاییدیه دانشگاهی
    نوع پروژه:-


    تخصص های لازم: معماری شهرسازی اطلاعات عمومی

موزه دیانگ سانفرانسیسکو

فروشگاه پروژه - موزه دیانگ سانفرانسیسکو

RSS feed.

  • فروشگاه پروژه - موزه دیانگ سانفرانسیسکو

    این پاور پوینت 23 صفخه ای شامل اطلاعات کامل این موزه به همره عکس ها و پلان ها و مقاطع است،امدوارم که مفید واقع شود.


    تگ ها: معماری شهرسازی اطلاعات عمومی

    توضیحات دمو: چند صفحه از این پاور بصورت عکس قرارداده شده،برای دانلود پاور کامل مشخصات این موزه،لطفا آن را خریداری نمایید.
    حجم دمو:554 کیلوبایت
    دانلود دمو

    نام: mahsa
    ایمیل: mahsakarimkhani30@gmail.com
    مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
    نام دانشگاه: هنر و معماری پارس
    رشته: طراحی شهری
    جنسیت: زن
    تخصص: معماری،شهرسازی
    تاریخ تولد: 1374/08/06
    رزومه:

    پروژه های دیگر کاربر


    مشاهده ی همه ی پروژه ها

    نام فایل توضیحات اندازه
    موزه دیانگ سانفرانسیسکو.rar این پاورپوینت در 23 صفحه تهیه و تنظیم شده ومنابع آن نیز درج شده است. 18 مگابایت

    حجم فایل های پروژه: 18 مگابایت
    نوع فایل:-
    سطح پروژه:تاییدیه دانشگاهی
    نوع پروژه:تحقیق


    تخصص های لازم: معماری شهر سازی

شرکت صادراتی ماهان گستر مه ولات

فروش پیاز زعفران درجه یک جهت کشت زمینی و گلخانه ای
صفر تا صد کاشت و فرآوری زعفران
فرآوری، بسته بندی و صادرات زعفران و پسته
شرکت صادراتی ماهان گستر مه ولات
آدرس کارخانه : استان خراسان رضوی ، شهرستان مه ولات، شهرک صنعتی
https://www.mahangostar.com
https://www.piyaze-zaferan.com

 

 

معرفی کتاب از ما بهتران

معرفی کتاب از ما بهتران

اثر پرفروش نیویورک‌تایمز

داستان موفقیت

کتاب ازمابهتران: داستان موفقیت، اثر پرفروش نیویورک‌تایمز و سومین اثر ناداستان مالکوم گلدول است که در سال ???? به چاپ رسید. مالکوم گلدول در کتاب «ازمابهتران: داستان موفقیت» سعی دارد به بررسی فاکتورهایی بپردازد که به دستیابی فرد به درجات عالی موفقیت کمک می‌کنند. او در تائید سخنان خود، به این موضوع اشاره می‌کند که اکثر بازیکنان موفق هاکی، در ماه‌های نخست سال به دنیا آمده‌اند؛ داستان موفقیت بیل گیتس را شرح می‌دهد و برایمان روشن می‌کند که گروه بیتلز چرا و چگونه به موفق‌ترین گروه موسیقی تاریخ تبدیل شد. یکی از موضوعاتی که مالکوم گلدول در کتاب ازمابهتران؛ داستان موفقیت بر آن تأکید فراوان دارد قانون ????? ساعت تمرین است. گلدول بیان می‌دارد که راه رسیدن به تخصص و موفقیت در سطوح جهانی، تمرین است و تمرین و تمرین به روش درست. برگردان فارسی این اثر به ترجمه‌ی حامد رحمانیان و انتشارات نوین در اختیار علاقه‌مندان قرارگرفته است.

افراد موفق

مالکوم گلدول نویسنده‌ی آثاری چون نقطه اوج، آنچه آن سگ دید، پلک زدن و داوود و جالوت است. او هم‌چنین مدیر صنایع پوشکین است؛ شرکتی که در حوزه تولید محتوای صوتی فعالیت دارد و پادکست‌هایی تولید می‌کند که در آن‌ها تاریخ و مسائلی که سال‌ها مورد سوء‌تعبیر قرارگرفته‌اند را موردبازنگری قرار می‌دهد. مالکوم گلدول در کتاب ازمابهتران: داستان موفقیت، مخاطب را به سفر می‌برد و او را با زندگی بهترین‌ها و باهوش‌ترین‌ها، مشهورترین‌ها و ثروتمندترین‌ها آشنا می‌کند. گلدول در این اثر خود، این پرسش را مطرح می‌کند که: چه چیزی افراد موفق را از دیگران متمایز می‌کند؟

اسرار زندگی مهندسان نرم‌افزار ثروتمند

خود او به این سؤال پاسخ می‌دهد. ازنظر مالکوم گلدول، برای آنکه بدانیم چه چیزی سبب موفقیت چنین افرادی شده است باید تمرکز خود را روی عادات، اخلاق و نحوه‌ی زندگی آن‌ها بگذاریم، نه محل تولد و فرهنگ و خانواده و طرز تربیت و این دست جزییات. گلدول در ادامه اسرار زندگی مهندسان نرم‌افزار ثروتمند را برایمان آشکار می‌کند؛ به ما می‌گوید که برای تبدیل‌شدن به یک فوتبالیست موفق چه چیز لازم است، چرا آسیایی‌ها در ریاضی قوی‌اند و چگونه گروه بیتلز موفق شدند عنوان بزرگ‌ترین گروه راک تاریخ را از آن خود کنند. انسان‌های بزرگ بسیاری هستند که می‌توان زندگی و پشتکارشان را الگو قرارداد و موفق شد؛ و حالا نوبت موفقیت شماست.

????? ساعت تمرین

مالکوم گلدول ادعا می‌کند که دستیابی به موفقیت تا حد زیادی به غنیمت شمردن فرصت‌ها و میزان وقتی‌که فرد روی عمل موردنظر صرف می‌کند بستگی دارد. گلدول بیان می‌کند که برای رسیدن به تخصص کامل در هر کاری، ????? ساعت تمرین مؤثر لازم است. این سخن گلدول به بسیاری آرامش خاطر می‌دهد؛ شاید با دانستن این اصل کمتر غصه‌ی شکست‌هایمان را بخوریم و باور کنیم که اگر به‌اندازه‌ی کافی تلاش و تمرین داشته باشیم، موفقیتمان حتمی است. باید دائماً با خود بگوییم: اگر می‌خواهم عملکرد بهتری داشته باشم تنها باید ساعات بیشتری تمرین کنم.

ما خود را به این باور عادت داده‌ایم که انسان‌های بزرگ و موفق همگی خود‌ساخته هستند و اگر به قله‌ی موفقیت رسیده‌اند، قدرت و توانایی منحصربه‌فردی داشته‌اند که نصیب هرکسی نمی‌شود. این فکر وجدان ما را آسوده می‌کند. اگر نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم، چه کسی می‌تواند ما را سرزنش کند؟ افراد موفق همگی یک‌چیز بخصوصی دارند که ما از آن محروم هستیم پس طبیعی است که نتوانیم ماند آن‌ها باشیم. این فکرها را دور بریزید. شاید ما هرگز نتوانیم بیل گیتس باشیم، اما می‌توانیم خودمان باشیم و موفق هم باشیم.

می‌دانم که فکر می‌کنید وقت کافی ندارید و هنوز کتاب‌های مهم‌تری هستند که باید بخوانید؛ اما باور کنید، این کتاب یکی از بایدهای فهرست مطالعه‌تان است. کتاب ازمابهتران: داستان موفقیت را می‌توانید همین حالا از وب‌سایت کاواک تهیه نمایید.

خرید کتاب : https://www.cavack.com/Item/20577