نرده حفاظ پنجره فلزی و آهنی و مشخصات آن


نرده حفاظ پنجره فلزی و آهنی و مشخصات آن

امروزه برقراری امنیت در بخش های مختلف به این بستگی دارد که شما بتوانید از ابزاری که در این زمینه وجود دارد بهره مند شوید. یکی از بخش هایی که شما میتوانید توسط آن از نور خورشید و همچنین هوای تازه بهره مند شوید استفاده از پنجره های بزرگ است. استفاده از این پنجره ها البته میتواند برای شما مشکل ساز هم باشد چرا که شما راهی برای ورود سارقین به خانه ی خود باز خواهید کرد. اینجاست که استفاده از نرده حفاظ پنجره فلزی و آهنی برای شما راهی کارآمد خواهد بود. به خصوص اگر خانه یا واحد تجاری شما در طبقه اول باشد باید از نرده حفاظ پنجره فلزی و آهنی استفاده کنید تا بتوانید امنیت را برقرار کنید.

نرده حفاظ پنجره فلزی و آهنی چیست؟

نرده حفاظ پنجره فلزی و آهنی در واقع شامل تکه هایی از آهن می شود که شما میتوانید از آن ها برای حفظ امنیت بیشتر استفاده کنید. البته اینکه شما انواع مختلف این نرده ها را بشناسید و بهترین نوع آن را خریداری کنید به شما کمک خواهد کرد که امنیت را برای ساختمان خود برقرار کنید. دقت داشته باشید که انتخاب نرده حفاظ پنجره فلزی و آهنی برای اینکه شما بتوانید نمای خارجی ساختمان خود را زیباتر کنید. در واقع کیفیت و همچنین زیبایی از جمله فاکتورهای مهم برای انتخاب نرده حفاظ پنجره فلزی و آهنی هستند.

در این بین شاید نصب پنجره آهنی یکی از مهم ترین نکاتی باشد که باید با آن آشنا شوید. در این زمینه بهتر است که بدانید که انواع مختلفی از جوش ها برای نصب نرده حفاظ پنجره فلزی و آهنی وجود دارد که از جمله مهمترین آنها میتوان به جوش های آلومنیومی، آرگونی و همچنین دی اکسید کربن اشاره کرد. این جوش ها در واقع برای نصب نرده حفاظ پنجره فلزی و آهنی مورد استفاده قرار می گیرند. اگر شما کار خود را به افرادی بسپارید که در این زمینه متخصص نیستند، ممکن است که ساختمان شما با انواع جوش های بی ریخت و ناجور دیده شود که به همین دلیل است که گفته می شود این جوش ها برای انجام نیاز به مهارت و اوستایی خاصی دارند. شما هم میتوانید به نمایندگی های مختلف در این زمینه مراجعه کنید تا بتوانید کار نصب پنجره آهنی خود را به آسانی انجام دهید.

حفاظ نرده راه پله آهنی فرفورژه از گذشته تاکنون

حفاظ نرده راه پله آهنی فرفورژه درون ساختمان ها یکی از مواردی است که می بایست حتما پس از نصب پلکان به عنوان حصاری گرداگرد آن واقع گردد تا به این منظور به هنگام سکندری خوردن یا به هر دلیلی افتادن و سقوط از روی پله های ساختمان بتوان از حفاظ نرده راه پله آهنی فرفورژه به عنوان تکیه گاهی در جهت حفظ جان خود استفاده کرد. این مسئله زمانی بیشتر نمود می یابد که داخل ساختمان ها بچه های کوچک و بازیگوشی باشند که دائما از پله ها بالا و پایین می روند و احتمال سقوط یا سکندری خوردن آن بسیار زیاد است و در صورت نبود حفاظ نرده راه پله آهنی فرفورژه ممکن است عواقب جبران ناپذیری در پی داشته باشد. بنابراین ساخت و نصب حفاظ نرده راه پله آهنی فرفورژه را بلافاصله پس از نصب پلکان منزل خویش حتما به دست افراد متخصص و کاربلد بسپارید تا با بهره گیری از علم و تخصص خویش در این زمینه بتوانند با نصب حفاظ نرده راه پله آهنی فرفورژه به عنوان حفاظ آهنی یا چوبی جان خود و اعضای خانواده و به ویژه کودکان بازیگوش خود و مهمانان خویش را از هر گونه آسیب جدی حفظ نمایید. در ادامه به نقش حفاظ نرده راه پله آهنی فرفورژه و کاربرد آن در زندگی انسان ها بیش از پیش اشاراتی خواهیم داشت.

نقش و کاربرد حفاظ نرده راه پله آهنی فرفورژه در منازل مسکونی

حفاظ نرده راه پله آهنی فرفورژه در گذشته های دور تاکنون وجود داشته است با این تفاوت که در گذشته از حفاظ نرده راه پله آهنی فرفورژه تنها به شکل فلزی یا آهنی و فقط در راستای حفظ ایمنی جانی خود و اعضای خانواده خویش مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه نیز این اصل رعایت شده است و ایمنی در رأس کار نصب حفاظ نرده راه پله آهنی فرفورژه قرار دارد با این تفاوت که در ساخت و طراحی حفاظ نرده راه پله آهنی فرفورژه امروزه تنها  به عنوان یک حفاظ آهنی برای سلامت جانی انسان ها نگاه نمی کنند

برای مشاوره با کارشناسان آهن ایرانیان در تماس باشید

 

منبع : خبرگزاری ایسنا

 

 

نصب سایبان | یافتن سایبان با دوام


نصب سایبان | یافتن سایبان با دوام

وقتی شرکتی را برای نصب سایبان انتخاب می کنید ، دانستن نحوه تشخیص یک سایبان خوش ساخت و با دوام و طولانی مدت از سایه بان با کیفیت کمتر می تواند مفید باشد. از این گذشته ، همه نصب کننده های سایبان از تولید کنندگان یکسان استفاده نمی کنند ، بنابراین ضروری است بدانید اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که نصب سایبان شما برای سالهای آینده دوام می آورد ، به دنبال چه چیزی باشید.

 

در اینجا چند سوال وجود دارد که ممکن است بخواهید قبل از نصب سایبان بپرسید:

 

    سایبان چه نوع پارچه ای دارد؟

        از نظر دوام ، پارچه سایبان مهم است. پارچه ها معمولاً از یکی از دو ماده ، الیاف طبیعی یا الیاف مصنوعی بافته می شوند. پارچه هایی که از الیاف مصنوعی بافته شده اند - مانند اکریلیک - دوام بیشتری نسبت به پارچه های بافته شده از الیاف طبیعی - مانند پنبه - دارند ، زیرا در برابر رشد کپک و کپک مقاومت می کنند.

    برای رنگ آمیزی پارچه از چه روشی استفاده می شود؟

        برخی از پارچه ها بافته می شوند و سپس با لایه رنگ آمیزی رنگ آمیزی می شوند. این ایده آل نیست زیرا وقتی در معرض عناصر قرار بگیرید ، لایه رنگ می تواند محو ، پوست کنده و اجرا شود. راه دیگر رنگ آمیزی سایبان ، رنگ آمیزی الیاف قبل از بافتن آنها در خود پارچه است. به این ترتیب ، سایبان تا انتها رنگ آمیزی می شود ، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد محو شدن ، لایه برداری یا دویدن رنگ ها نخواهید داشت.

    فریم سایبان چقدر محکم است؟

        چه سایبان شما ثابت باشد و چه جمع شود ، نصب آن در نمای بیرونی خانه شما دائمی خواهد بود. برای اطمینان از مقاومت در برابر عناصر ، ضروری است که قاب سایبان از فلز محکم ساخته شده باشد.

sayehban.co

از سال 1981 پیشرو در تولید سایبان های متحرک سفارشی بوده است. اگر به دنبال شرکتی هستید که خدمات استثنایی نصب سایبان را ارائه می دهد ، همین امروز با ما تماس بگیرید و یکی از نمایندگان ما خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند.

منبع :

http://labboos.royablog.ir/post/181/%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%A8%D8%A7%D9%86+%D9%83%D9%88%D9%84%D8%B1+

http://darpanahekhoda.royablog.ir/post/167/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%8A+%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%A8%D8%A7%D9%86+%D9%88+%D9%82%D9%8A%D9%85%D8%AA+%D8%A2%D9%86

 

https://matchguaranty.com/activity/p/398341/

http://truehickman42.booklikes.com/post/4472135/

https://www.careeranna.com/online/activity/p/97962/

https://www.launchora.com/story/1628593143--0

https://all4webs.com/piepimple5/158715751740157615751606-17051?10586=42697

https://app.box.com/s/uywlrwpyy3goo25c8a5fypmnm23r332d

http://seomypassion12.inube.com/blog/8803689//

 

 

کار نکردن کنترل تلویزیون و دلایل پشت پرده


کار نکردن کنترل تلویزیون و دلایل پشت پرده!

کنترل وسیله بسیار کاربردی و نه چندان پیچیده ایست که به کمک آن می توان تلویزیون مور نظر اعم از تلویزیون، کولر گازی، رسیور و ... را کنترل و استفاده کرد. اما قطعا برای شما هم پیش آمده که با زدن دکمه های ریموت کنترل، هیچ پاسخی از تلویزیون خود دریافت نکرده و نگران شوید که چرا ریموت کنترل کار نمی کند ؟ و مشکل از کنترلر است یا تلویزیون؟

در این مطلب از سرویس تی وی به بررسی 3 دلیل کار نکردن کنترل تلویزیون می پردازیم و همینطور نحوه بررسی ریموت کنترل تلویزیون و ... را برای اطمینان از سلامت کنترل به شما آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید تا در سری بعد کار نکردن کنترل تلویزیون خود قادر به بررسی سریع اشکال و حل کردن آن باشید.

اگر برای حل کردن اشکال کولر گازی خود به کمک کارشناس نیاز دارید، همین حالا درخواست تعمیر خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا کارشناسان حرفه ای و مجرب سرویس تی وی در سریع ترین زمان ممکن، برای هماهنگی با شما تماس بگیرند.

دلیل کار نکردن کنترل تلویزیون

اصولا بیشتر ریموت کنترل یا کنترلرهای لوازم اطراف ما با کمک امواج مادون قرمز کار می کنند و از این طریق است که با تلویزیون دیگر ارتباط برقرار می کنند. وقتی شما یک ریموت کنترل را به سمت تلویزیون گیرنده نشانه می روید و دکمه آن را می فشارید و اتفاقی نمی افتد، مطمئن می شوید که ریموت کنترل کار نمی کند و از خود خواهید پرسید که چرا کنترل تلویزیون یا کولر گازی کار نمی کند ؟

پاسخ این سوال شما را می توان در 3 دلیل کار نکردن ریموت کنترل خلاصه کرد:

تمام شدن باطری ریموت کنترل

خرابی ریموت کنترل

مشکل در برد تلویزیون گیرنده

1- همه شدن باطری ریموت کنترل

امکان دارد دلیل کار نکردن کنترل هوشمند تلویزیون سامسونگ یا ال جی شما بسیار ساده باشد. قبل از آنکه کلافه شده و ریموت کنترل تلویزیون یا کولر گازی خود را با ضربات محکم دست بشکنید، باید باتری های آن را بررسی کنید که همه نشده باشند. باتری های جدید را در کنترل قرار داده و مجددا بررسی کنید. توجه کنید که بیشتر افراد به سراغ باتری هی قدیمی می روند که از سلامت آن ها و کارکرد 100% آن ها هم هیچ اطمینانی ندارند. باید از یک جفت باتری استفاده نشده برای اینکار کمک بگیرید. اگر اشکال همچنان پابرجا بود باید گزینه های بعدی را بررسی کنید.

2- خرابی ریموت کنترل

کنترل را به سمت یک رادیو روشن نشانه می رویم و یکی از دکمه های کنترل را می فشاریم. اگر صدای نویز از بلندگوی رادیو شنیدید، کنترل سالم است و وگرنه کنترل خراب است.

راه مطمئن تر بررسی کنترل با دوربین است.

روش بررسی ریموت کنترل تلویزیون

اول دوربین موبایل یا عکاسی خود را روشن کرده و چشمی ریموت کنترل را روبروی دوربین قرار دهید و یکی از دکمه ها را فشار دهید. اگر نور بنفش یا قرمز از چشمی کنترل ساطع شد، کنترل سالم است. ولی اگر با فشار دادن دکمه کنترل اتفاقی نیفتاد و چشمی هیچ تغییری نکرد و بی رنگ بود، مطمئنا کنترل خراب است.

3- مشکل در برد تلویزیون گیرنده

اگر مشخص شد که کار نکردن کنترل تلویزیون یا رسیور شما به علت مشکل ریموت نیست، قطعا دلیل کار نکردن کنترل کولر گازی یا تلویزیون شما به مشکل تلویزیون گیرنده یعنی تلویزیون یا کولر گازی یا رسیور شما مربوط است. این مشکل می تواند در دو بخش وجود داشته باشد.

در حالت اول چشمی تلویزیون گیرنده اشکالی دارد که باید بررسی کنید چیزی مانع رسیدن سیگنال مادون قرمز کنترل به چشمی تلویزیون نشده باشد. در حالت دوم مشکل در برد الکترونیکی تلویزیون شماست که سیگنال را دریافت نمی کند و یا آن را پردازش نمی کند. در هر صورت باید تا با یک کارشناس ماهر برای بازدید از تلویزیون خود با سرویس تی وی  https://servictv.ir/  هماهنگ کنید تا اشکال را به صورت اصولی و بدون آسیب به تلویزیون برطرف سازد.