راهنمای کامل خرید بهترین آسیاب قهوه برقی خانگی


راهنمای کامل خرید بهترین آسیاب قهوه برقی خانگی

 

آیا به دنبال بهترین آسیاب قهوه برقی خانگی هستید؟ آیا برای خرید بهترین آسیاب قهوه خانگی ایرانی یا خارجی دچار تردید هستید؟ ما به شما کمک می کنیم تا یک آسیاب قهوه خانگی حرفه ای و عالی را با قیمت مناسب انتخاب کنید. ما با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید با خرید آسیاب قهوه خانگی به راحتی می توانید کیفیت قهوه خود را افزایش دهید زیرا فارغ از دم آوری یک قهوه خوب، در مرحله اول کارنیاز است شما یک آسیاب قهوه مناسب و تازه داشته باشید. شما با خرید دستگاه آسیاب قهوه خانگی حرفه ای می توانید خروجی خوبی از طعم و مزه قهوه به صورت تازه داشته باشید و عطر و رایحه واقعی قهوه را درک کنید. زیرا عطر و رایحه قهوه فرار است و در طول زمان به سرعت از بین خواهد رفت از این رو بسته بندی های آسیاب قهوه با گذشت زمان طعم و مزه خوبی ندارند.

یکی از علت های این مساله ترکیب مولکول‌های اکسیژن موجود در هوا با ترکیبات موجود در پودر قهوه است که منجر به کم شدن کیفیت قهوه می شود.

علاوه بر این می تواند موارد دیگر مانند نبودن بسته بندی دقیق، شرایط نگهداری بد و عدم رعایت نظافت در همین بسته بندی ها مشکل ساز باشد. این درحالی است که شما با آسیاب قهوه خانگی خود در کمترین زمان و به اندازه نیاز می توانید بهترین خروجی را داشته باشید و یک قهوه با عطر و مزه واقعی تجربه کنید.

نکات مهم برای خرید بهترین آسیاب قهوه خانگی 

پیش از خرید آسیاب قهوه خانگی باید این نکته را باید در نظر داشته باشید که آسیاب قهوه شما باید بتواند انوع قهوه‌ را برای شما فراهم کند. به عنوان مثال برای تهیه‌ قهوه ترک، دانه‌ های قهوه باید با درجه بسیار نرم آسیاب شود یا به بیان ساده تر پودر یکدست باشد و آسیاب قهوه باید این قابلیت را داشته باشد. این در حالی است که اکثر آسیاب های قهوه موجود در بازار این ویژگی را ندارند. همچننین برای آماده کردن قهوه‌های دیگر مانند اسپرسو و فرنچ پرس، دانه‌ها باید با درجه زبرتری آسیاب شوند. از همین جا مشخص است که باید در انتخاب و خرید آسیاب قهوه خانگی نهایت دقت را به خرج دهید تا در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

ویژگی های بهترین آسیاب قهوه خانگی

برخی ویژگی های بهترین آسیاب قهوه برقی خانگی که حتما باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

سهولت در تمیزی

باید بعد از هر بار استفاده از آسیاب به راحتی و با سهولت بتوانید آسیاب را تمیز کنید. برخی از آسیاب ها قابلیت جدا شدن محفظه را دارند که کار را بسیار آسان خواهد کرد اما برخی دیگر باید به صورت کلی تمیز میشوند. از طرفی برخی دستگاه های آسیاب قهوه برقی ممکن است با داشتن جنس ضعیف جای لک قهوه حتی بعد از تمیز کردن نیز روی دستگاه باقی بماند.

صدای بلند در حین آسیاب

اکثر دستگاه های آسیاب قهوه برقی در حین آسیاب قهوه سر و صدا دارند اما این میزان در برخی دستگاه ها بیشتر و در برخی دیگر کمتر است. این در حالی است که آسیاب قهوه دستی سر و صدای کمتری تولید می کند اما کار شما با سهولت و سریع انجام نمی شود. باید به این مساله هم در هنگام خرید دستگاه آسیاب قهوه خانگی توجه داشته باشید.

میزان نیاز و نوع قهوه مصرفی روزانه

این قسمت دقیقا به پرسش های زیر ازتباط مستقیم دارد.

  • چقدر در طول روز قهوه مصرف می کنید؟
  • آیا مصرف قهوه شما زیاد است یا متعادل قهوه مصرف می کنید؟
  • بیشتر چه نوع قهوه ای را مصرف دارید (ترک، فرنج، اسپرسو و ...)
  • آیا برای مصارف خانگی نیازمند آسیاب قهوه هستید و یا برای رستوران یا کافی شاپ کوچک نیازمند دستگاه آسیاب قهوه هستید؟

با توجه به پرسش های بالا و در نظر گرفتن بودجه خود پیشنهاد می‌کنیم از آسیاب‌های قهوه برقی حرفه ای استفاده کنید و اینکه قبل از خرید حتما چک کنید که آسیاب قهوه‌ مورد نظرتان بتواند با درجه‌ای که شما می‌خواهید برایتان دانه‌ قهوه را آسیاب کند.

قیمت آسیاب قهوه

همانطور که می دانید قیمت آسیاب های قهوه خارجی بسیار بالاتر از ایرانی است. علاوه بر این برخی از برندهای ایرانی عملکرد مشابهی با دستگاه های خارجی دارند و توانسته اند در بازار خوش بدرخشتند. شما با خرید این دستگاه های  آسیاب ایرانی علاوه بر کمک به اقتصاد داخلی می توانید بهترین نتیجه را با کمترین هزینه داشته باشید. به عنوان مثال آسیاب های قهوه یوکار با داشتن تمام امتیازهای مشابه خارجی توانسته اند در بازار داخلی ایران خوش بدرخشتند. برای اطلاع از (قیمت آسیاب قهوه یوکار) می توانید همین کلمه را در اینترنت سرچ کنید و قیمت های روز این برند را ببینید.

ظاهر زیبا و مقاوم

بکار رقتن مواد مرغوب و درجه یک در جنس بدنه ، داشتن رنگ ثابت و زیبا یکی دیگر از نکاتی است که باید نسبت به آن حساس باشید. هیچ دلش نمی خواهد با گذشت زمان یک آسیاب نازیبا و بدشکل داشته باشد.

قابلیت آسیاب در درجه بندی متنوع

اگر دستگاه آسیاب قهوه بتواند درجات متعددی برای آسیاب داشته باشد شما به راحتی می توانید در سبد خود هر نوع قهوه ای را داشته باشید همانطور که می دانید هر نوع قهوه آسیاب مخصوص به خود دارد و با داشتن درجه بندی متنوع شما می توانید هر مدل قهوه ای را درست کنید.

معرفی بهترین آسیاب قهوه خانگی ایرانی

تا اینجا نکات مهم برای خرید بهترین آسیاب قهوه برقی خانگی را شرح دادیم شاید این پرسش برای شما مطرح شده باشد که در بین برندهای ایرانی بهترین آسیاب قهوه خانگی کدام است؟ همانطور که قبلاً اشاره کردیم برندهای مختلفی در بازار ایران صاحب اعتبار هستند و عملکرد خوبی دارند. یکی از برندهای معروف و قابل اعتماد ایرانی برند آسیاب قهوه یوکار است. این برند در سه نمونه صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی تولیدات بی نظیری دارد.

 

آسیاب قهوه خانگی یوکار مدل (GS 250)

یک آسیاب قهوه خانگی کوچک و حرفه ای است که قابلیت آسیاب قهوه ترک را نیز دارد. قدرت و دقت این آسیاب وصف ناپذیر است.

  •  توانایی آسیاب قهوه تا 10 کیلو قهوه ترک و 30 کیلو اسپرسو را در ساعت دارد
  •  توانایی آسیاب قهوه ترک ، سبز ، اسپرسو و فرانسه
  • بدنه آسیاب از جنس فلز بوده، پوشش آن از نوع رنگ استاتیک
  • قدرت موتور دارای موتور 0.5 اسب بخار
  • تیغه دستگاه از جنس فولاد و دارای قطر 80 میلی متر
  • هاپر دستگاه از جنس پلکسی گلس و ظرفیت 5 کیلوگرم قهوه
  •  قابلیت جدا شدن هاپر از دستگاه
  • درجه بندی دستگاه و قابلیت تنظیم تا 23 درجه متنوع
  • این دستگاه دارای آهنربا جهت جذب و مانع ورود فلزات به داخل تیغه میباشد
  • یک آسیاب قهوه صنعتی پرقدرت و با دقت بالا
  • عدم مخلوط شدن آسیاب ها در درجه بندی مختلف
  • یکسال ضمانت رایگان
  • خدمات پس از فروش

مواد مرغوب بکار رفته در جنس بدنه، قابلیت آسیاب دانه‌ های قهوه در چندین درجه (23 درجه)، دقت و عملکرد عالی در آسیاب، عدم پرتی قهوه در آسیاب های پشت سرهم و طولانی، قابلیت آسیاب قهوه ترک به صورت کاملاٌ یکدست و منظم، قیمت مناسب و ... همگی این آسیاب قهوه را به یک هیولای ایرانی تبدیل کرده است تا جایی که از برخی برندهای خارجی پیشی گرفته است.

تیغه های آسیاب قهوه خانگی یوکار مدل (GS 250) مدل فلت و تیهه شده از آلیاژ فولاد است. از این رو بسیار مقاوم و سرسخت می باشد و قابلیت آسیاب قهوه سبز را نیز دارد. یکی دیگز از ویژگی های این آسیاب جداشدن محفظه به منظور شستشو راحت است که کار شما را آسان خواهد کرد. همچنین گروه صنعتگران یوکار با درنظر گرفتن آهنربا در دستگاه مانع ورود فلزات و اشیاء فلزی به داخل محفظه می شوند از این رو خطری تیغه ودستگاه را تهدید نمی کند. یکی دیگر از ویژگی های حائز اهمیت دستگاه آسیاب قهوه خانگی یوکار عدم پرتی قهوه است. همانطور که می دانید دانه های قهوه گران قیمت هستند و قطعاً با آسیاب شدن قهوه مقداری پرتی به وجود می آید بخصوص زمانی که شما درجه آسیاب را تغییر دهید. اما نکته جالی این دستگاه این است که پرتی را به حداقل رسانده و شما می توانید در کمترین زمان با بهترین کیفیت آسیاب را بدون پرتی تجربه کنید.

همه این موارد در کنار یکدیگر باعث شده برند آسیاب قهوه یوکار بسیار مجبوب باشد. زیرا برخی از این ویژگی ها حتی در آسیاب قهوه خارجی هم یافت نمی شود و از ابتکارت گروه صنعتی یوکار است. علاوه بر این برند یوکاربا داشتن شعبات مختلف در شهرهای مختلف ایران و خدمات پس از فروش در سراسر کشور توانسته در راستای سهولت و دسترسی آسان گام های بلندی بردارد. برای اطلاع از قیمت آسیاب قهوه نیمه صنعتی ایرانی یا نیمه صنعتی یوکار شما می توانید با سرچ کلمه )آسیاب قهوه یوکار ( انواع تولیدات این برند را به همراه قیمت مشاهده کنید.

منبع: https://arianabehesht.ir/2022/04/21/asiab-ghahveh/

 

 

آشنایی با محصولات ایمیجز


آشنایی با محصولات ایمیجز

a2_1y70.jpg

برند ایمیجز یک برند معتبر چینی است که در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست فعالیت می‌کند. تمامی محصولات تولید شده توسط این برند زیر نظر کمپانی شناخته‌شده بیوآکوا تولید و در بازار عرضه می‌شوند. برند ایمیجز در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست با قیمتی بسیار مناسب شهرت دارد، در نتیجه افراد زیادی خواهان این محصولات هستند؛ زیرا در کنار قیمت مناسب، این برند محصولات خود را با بالاترین کیفیت عرضه می‌کند و کیفیت و اثربخشی آن‌ها با برندهای بزرگ و معتبر جهان برابری می‌کند. این محصولات هم‌اکنون در آسیا و اروپا طرفداران زیادی دارد و در کشورهایی مانند چین، مالزی، امارات، آمریکا، عمان، استرالیا  ترکیه و ایران در دسترس قرار دارد. اگر دوست دارید با محصولات ایمیجز آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید؛ زیرا می‌خواهیم به معرفی محصولات این برند بپردازیم و در پایان یک سایت معتبر برای خرید این محصولات به شما معرفی کنیم.

انواع محصولات برند ایمیجز

همان‌طور که گفته شد، محصولات این برند تحت نظارت تیم قوی از کارشناسان حرفه‌ای در زمینه سلامت پوست قرار می‌گیرند. این تیم با داشتن دانش تخصصی و با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی محصولات را بررسی و سپس روانه بازار می‌کند. ازجمله معروف‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کرم شیر گاو ایمیجز

این کرم یک آبرسان فوق‌العاده قوی است که هنگام تماس با پوست تبدیل به قطعات شیر می‌شود و بافت مخملی و بسیار سبکی بر روی پوست به‌جا می‌گذارد. ساختار این کرم به صورتی است که به لایه‌های عمیق پوست نفوذ کرده و در تمام طول روز رطوبت خود را حفظ می‌کند.

این کرم برای افرادی که پوست‌های خشک دارند به شدت توصیه می‌شود؛ زیرا پوست آن‌ها را نرم کرده و به از بین بردن سلول‌های مرده پوست کمک می‌کند. شیر گاو دارای مواد مغذی بسیار زیادی است که همگی برای پوست مفید هستند و می‌توانند غدای پوست را تأمین کنند و همچنین به مرور باعث کاهش چین‌وچروک پوست شوند. این کرم می‌تواند جوش، لک و آکنه را از بین ببرد و باعث جوان‌سازی پوست شود.

سرم پرتقال خونی ایمیجز

این محصول یک محصول بسیار مغذی و غلیظ برای از بین بردن لکه‌های صورت است و با دارا بودن آنتی‌اکسیدان‌های قوی از پوست شما در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. این سرم دارای مقدار زیادی ویتامین سی دارد که برای حفظ رطوبت پوست ضروری است. ازآنجایی‌که این سرم قدرت هیدراته قوی دارد باعث افزایش خاصیت ارتجاعی، سفت شدن پوست صورت و لیفت کردن آن می‌شود. همچنین می‌تواند لک، آکنه و جوش را از بین برده و پوست شما را سفید و شفاف کند.

تونر نیکوتین آمید ایمیجز

این تونر مانند یک مرطوب‌کننده و آبرسان عالی عمل می‌کند و همچنین به‌عنوان یک پاک‌کننده قوی نیز می‌توان روی آن حساب کرد. این تونر باعث جلوگیری از پیری زودرس می‌شود و پوست شما را تغذیه می‌کند. در ساختار این تونر خواص درمانی وجود دارد که باعث کاهش آسیب‌های پوستی و افزایش سلامت سلول‌های پوست می‌شود.

قبل از استفاده از هرگونه مواد و لوازم‌ آرایشی در قدم اول صورت خود را با این تونر به طور کامل از انواع چربی‌ها و آلودگی‌ها پاک ‌کرده و سپس از لوازم‌ آرایشی استفاده کنید. از جمله خواص این تونر می‌توان به مواردی مانند کاهش منافذ باز پوست صورت، تنظیم چربی پوست و افزایش کلاژن‌سازی، کاهش خطوط ریز و روند پیری پوست و تأمین رطوبت و روشن‌کننده پوست اشاره کرد.

کرم مرطوب‌کننده و نرم‌کننده پوست ایمیجز

این محصول با فرمولاسیون هیدراته و آبرسانی قدرتمندی که دارد برای رفع خشکی پوست بسیار مفید است و مواد مغذی موجود در آن به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کند و باعث نرمی و همچنین رطوبت‌دهی به پوست شما می‌شود.

ماسک ورقه‌ای دور چشم عصاره اسمانتوس طلایی ایمیجز

این محصول دارای عصاره اسمانتوس است که باعث از بین رفتن سیاهی، پف و چین‌وچروک اطراف چشم می‌شود. همچنین می‌تواند سلول‌های مرده را از بین ببرد و آن را با پوست جوان و تازه جایگزین کند. با وجود مقدار بالای آنتی‌اکسیدان در ساختار این ماسک، برای مبارزه با رادیکال‌های آزاد و همچنین کلاژن‌سازی مفید است و می‌تواند باعث از بین بردن چین‌ و چروک و خطوط ریز اطراف چشم شود.

ماسک طلا برای لب و زیر چشم ایمیجز

ماسک طلا برای پوست‌های حساس مناسب است و با قدرت هیدراته و آبرسانی بسیار بالایی که دارد باعث از بین رفتن چین‌ و چروک در زیر چشم و دور لب می‌شود. همان‌طور که می‌دانید طلا ماده‌ای بسیار فوق‌العاده و تأثیرگذار برای از بین بردن باکتری‌های پوست است به همین دلیل این ماسک می‌تواند اثربخشی بسیار زیادی بر روی پوست شما بگذارد و با نفوذ به عمق لایه‌های زیرین به طور کامل تغذیه پوست را انجام دهد و باعث کلاژن‌سازی و ایجاد حالت کشسانی روی پوست شود.

تونر ویتامین سی ایمیجز

این تونر علاوه بر پاک کردن مواد آرایشی و آلودگی‌های پوستی، دارای خاصیت آبرسانی بسیار قوی است و احساس خنکی و تازگی را به ‌صورت شما می‌دهد. ویتامین c که در این محصول وجود دارد باعث لیفت صورت و به وجود آوردن پوستی صاف و بدون چروک برای شما می‌شود. از جمله دیگر مزایای این تونر می‌توان به روشن‌کننده،  تنظیم‌کننده رنگ صورت، محافظت از پوست، ضد جوش، نرم‌کننده، آبرسان، کاهش منافذ باز پوست، دارای مواد طبیعی و گیاهی و... اشاره کرد. نکته مهمی که هنگام خرید تونر باید در نظر داشته باشید مناسب بودن برای پوست شماست. خوشبختانه این تونر برای تمامی پوست‌ها مناسب است.

 

خرید محصولات مراقبت از پوست و آرایشی از اسکین بازار

اما برای اینکه بتوانید با خیال راحت، اقدام به خرید محصولات برند ایمیجز کنید، می‌توانید به سایت اسکین بازار مراجعه کنید. اسکین بازار با تنوع بالا در ارائه محصولات اورجینال، می‌تواند در کمترین زمان ممکن محصولات مراقبت از پوست را به دست شما برساند.

بنابراین اگر به پوست خود اهمیت می‌دهید مطمئناً این وبسایت برای شما بهترین گزینه خواهد بود؛ زیرا می‌توانید با خیال راحت محصولات کاملاً اورجینال را از برندهای معروف و پرطرفدار کره‌ای و چینی خریداری کنید. از جمله برندهایی که اسکین بازار محصولات آن‌ها را ارائه می‌دهد می‌توان به برند لانبنا، برند بیوآکوا، برند ایمیجز و برند بریلی اشاره کرد. همچنین این فروشگاه اینترنتی برای مشتریانی که خرید بالای ??? هزار تومان داشته باشند ارسال رایگان در نظر گرفته‌است.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی برند ایمیجز پرداختیم و سایت اسکین بازار را که در زمینه فروش محصولات مراقبت از پوست فعالیت می‌کند به شما معرفی کردیم. اگر جزء افرادی هستید که شادابی و طراوت پوست‌تان برای شما اهمیت دارد، به هیچ عنوان این پیشنهاد را از دست ندهید و هرچه سریع‌تر محصولات مراقبت از پوست باکیفیت این برند را امتحان کنید.

 

منبع : جامعه نیوز

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد


به گزارش رسانه های خبری وکیل VIP، بهترین وکیل پایه یک دادگستری، سایت vakil.vip که یک سایت ارائه خدمات حقوقی به صورت تخصصی بوده در حالیکه یک وکیل پایه یک دادگستری نهایتا در یک یا دو حوزه خاص می تواند به صورت تخصصی فعالیت نماید، اما یک موسسه حقوقی با دارا بودن دپارتمان های تخصصی مختلف و بهره مندی از خدمات مجموعه ای از وکلا، حقوقدانان و کارشناسان ارشد می تواند مجموعه از از خدمات تخصصی حقوقی را به جامعه هدف خود عرضه نماید است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارائه خدمات حقوقی به صورت تخصصی و استفاده از خدمات حقوقی انحصاری و متخصص در زمینه فعالیت های عمومی و خاص را تسهیل کند.

اولین قدم در هر پرونده حقوقی یا کیفری انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد است. انتخاب بهترین وکیل از مهمترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی باید در نظر بگیرید. معیار انتخاب یک وکیل حرفه ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی، وکیل متخصص یا وکیل VIP می گویند. با توجه به بزرگی دادخواست‌های حوزه های مختلف، یک وکیل vip باید از پیچیدگی موضوعات مربوط به این موارد آگاهی کافی داشته باشد تا بتواند به درستی حقوق موکل را ادعا و بازیابی کند.

همچنین یک وکیل متخصص دعاوی خصوصی و عمومی می‌تواند تمام جوانب موضوع اختلاف را ارزیابی کرده و با توجه به پرونده موکل خود، از آن دفاع کند. یکی از خصوصیات مهم وکیل خوب در موسسه وکیل وی آی پی، دانش حقوقی متناسب با نوع تخصص حرفه ای خویش است. ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در مشهد چیست؟ مدیر عامل موسسه وکیل VIP در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «با توجه به رشد روش های اقتصادی نوین، تنوع معاملات اقتصادی و سرعت پیشرفت علم و اطلاعات در جهان، اقدام به ایجاد 8 دپارتمان تخصصی حقوق در جهت رفع نیاز های حقوقی جامعه نموده است و هر کارشناس ارشد یا وکیل فقط در حوزه تخصصی خود مبادرت به ارائه مشاوره، وکالت و یا سایر خدمات حقوقی می نماید که مسلما نقش مهمی در ارتقا کیفیت و موفقیت خدمات حقوقی مورد نظر با کمترین هزینه های جاری را داشته و باعث می شود تا حضور وکیل در اجتماع بیشتر از گذشته احساس شود.»

وکلای مجموعه وکیل vip متخصص و وکیل پایه یک دادگستری مشهد در زمینه  های خانواده (طلاق، نفقه، اجرت المثل، مهریه نفقه فرزند، اثبات عسروحرج زوجه)، ملکی (تخلیه، خلع ید، تصرف عدوانی و…)، کیفری (توهین، افترا، تهدید، فحاشی، مواد مخدر، کلاهبرداری اینترنتی، ضرب وجرح، قتل، سرقت و …)، کمیسیون ماده 100، حقوقی و… می باشند و می توانند به شما مشاوره حقوقی آنلاین فوری و مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته بدهند. قبول وکالت، مشاوره حضوری و غیرحضوری درحوزه‌های مختلف حقوقی، کیفری، ثبتی، ملکی، مهریه، طلاق و … که تخصص مجموعه وکیل وی آی پی می‌ باشد که با پشتکار توانسته خود را در زمره بهترین وکیل مشهد قرار دهد.

مجموعه وکیل وی آی پی، پرونده‌‌های بسیاری در دعاوی، وکیل خانواده (اثبات زوجیت، انکار زوجیت، اثبات نسب، نفی نسب، اثبات کفالت، اثبات رجوع، ثبت واقعه رجوع، ثبت واقعه طلاق، اجازه ازدواج، الزام به بذل مدت، الزام به ثبت ازدواج، استرداد جهیزیه، اعلام تمکین)، وکیل ملکی (اثبات مالکیت، اثبات وقفیت، اثبات تولیت موقوفه، اثبات شراکت، اثبات حق ارتفاق و انتفاع، اثبات نسق زارعانه، اثبات حریم ملک، خلع ید، تسلیط ید، قلع و قمع مستحدثات و نزع اشجار)، ارث (دعاوی مربوط به وصیت، اثبات وصیت تملیکی، اخراج ثلث، تنفیذ وصیت نامه، رد وصیت نامه، تحویل موصی به، عزل وصی از وصایت)، وکیل امور حسبی ( اثبات کفالت، حکم کفالت و سرپرستی، صدور حکم رشد، صدور حکم حجر، رفع حجر) و … موفق عمل کرده است. وکیل VIP (وکیل متخصص)، وکیلی است که درحوزه کاری خود در علم حقوق دارای مهارت و تجربه کاری وموفقیت بالایی باشد. یکی از مهم‌ترین موضوعات و نقاط مهم در انتخاب وکیل این است که شخصی که قرار است پرونده‌ای به‌عهده بگیرد تخصص و دانش کافی در این حوزه داشته باشد و به این دلیل امر وکالت یک مسئله کاملاً تخصصی می‌باشد. مجموعه وکیل VIP با به کارگیری بهترین وکیل پایه یک دادگستری، سالهاست ارائه دهنده خدمات حقوقی به صورت تخصصی بوده است.

معیار انتخاب یک وکیل حرفه‌ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی، وکیل متخصص یا وکیل VIP می‌گویند. این مجموعه دارای سابقه وکالت در پرونده‌‌ های مربوط به دعاوی کیفری و حقوقی می‌باشد. وکلای متخصص شامل وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل امور حسبی، وکیل ارث، وکیل امور مالی، وکیل امور ثبتی، وکیل خانواده و … می‌باشد. بهترین وکیل را برای دعوی حقوقی یا کیفری خود از وکیل وی آی پی بخواهید. گفتنی است موسسه وکیل VIP، به مناسبت این رونمایی، اقدام به تاسیس موسسه حقوقی وکیل VIP کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت موسسه وکیل VIP به آدرس vakil.vip مراجعه کنند.

ارتباط با وکیل وی آی پی: تلفن مشاورین حقوقی: 09152491040 09152491050 تلفن دفتر: 37063330-051

آدرس: بلوار کلاهدوز‌ _ کلاهدوز 54 ساختمان جام‌جم طبقه مثبت‌3 اداری واحد 314

تفاوت بین میله گرد و سایر ابزارها، تفاوت بین میله گرد، میله مته و شفت


تفاوت بین میله گرد و سایر ابزارها، تفاوت بین میله گرد، میله مته و شفت

این فلز را می توان در اندازه ها و اشکال مختلف تولید کرد. این اشکال اغلب می توانند شبیه به لوله ها و لوله ها به نظر برسند، اما خواص و کاربردهای بسیار متفاوتی دارند.

این همچنین در مورد سه شکل گرد صدق می کند: میله گرد، میله مته و شفت.

بار

نوار گرد دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. یک میله فلزی استوانه ای بلند. میله گرد در انواع فلزات از جمله فولاد نورد گرم یا نورد سرد، فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، فولاد آلیاژی، برنج و غیره موجود است. و در قطرهای مختلف از 1/4 اینچ تا 24 اینچ می آید.

میله فولادی گرد

میله های گرد فولادی به صورت نورد گرم یا نورد سرد در دسترس هستند. میله گرد نورد گرم معمولاً برای کاربردهایی مانند ساخت و ساز استفاده می شود، جایی که پرداخت دقیق و ابعاد در اولویت نیستند. در مقابل، میله های گرد نورد سرد برای کاربردهایی استفاده می شود که سطح عالی و ابعاد دقیق ضروری است. برخی از کاربردهای رایج میلگردهای فولادی شامل قاب، تکیه گاه، براکت، شفت و محور است.

میله گرد فولاد ضد زنگ

میله های گرد فولادی ضد زنگ در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند. فولاد ضد زنگ می تواند سطوح بالایی از اسیدیته را تحمل کند و می تواند در محیط های حاوی کلر یا محلول های قلیایی استفاده شود.

میله های گرد آلومینیومی

میله های گرد آلومینیومی دارای وزن سبک و مقاومت در برابر خوردگی قوی هستند، در حالی که پردازش و برش آسان است. کاربردهای رایج میله های گرد آلومینیومی شامل تکیه گاه ها، آسترها، شفت ها، براکت ها، پین ها و گوه ها می باشد.

میله گرد آلیاژی

میلگرد آلیاژی نوعی میلگرد هستند که از آلیاژهای فلزی ساخته می شوند و همانطور که می دانیم به دلیل اینکه از آلیاژ انواع فلزات ساخته شده اند از استحکام فوق العاده بالایی برخوردار هستند.

میله های برنجی گرد

میله های گرد برنجی زمانی استفاده می شوند که استحکام، هدایت الکتریکی، مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت جرقه مهم باشد. کار برنجی آسان است و در صورت جلا دادن درخشندگی جذابی دارد. برخی از نمونه‌های کاربرد میله‌های برنجی شامل سخت‌افزار، ابزار، بست‌ها و اتصالات دریایی است.

میله مته

میله‌های مته از فولاد ابزار ساخته شده‌اند که با قطر محکم آسیاب شده است. در حالی که میله های مته معمولا گرد هستند، می توان آنها را نیز مربع ساخت. آنها همچنین اغلب قبل از پردازش گرم می شوند. این فرآیند شامل حرارت دادن فولاد برای کاهش سختی و کارایی بیشتر فولاد است. سپس فولاد قبل از شروع ماشینکاری با هوا خنک می شود. کاربردهای متداول میله های مته شامل مته، شیر، پین رولپلاک، شفت و میله است. از آنها برای ساختن چکش، سوهان و منگنه نیز استفاده می شود.

میله گرد ترانس

میله گرد ترانس بیشتر در جاهایی که ظاهر کار اهمیت زیادی دارد استفاده می شود. اگر می‌خواهید پوشش شما جذاب‌تر باشد، می‌توانید از آرماتور ترانس برای جذاب‌تر کردن پایان استفاده کنید.

انواع مختلف تقویت بر اساس مدل های مورد استفاده

میله گرد ck45 برای قطعات متوسط ??با ابعاد بالاتر (فرجینگ های سنگین) و اشکال پیچیده در ساخت خودرو و مهندسی مکانیک (مانند شفت کشتی، قطعات انتقال، توپی چرخ ها) مناسب است. کمترین دمای کاربرد -25 درجه سانتیگراد، رفتار خزش مطلوب تا 480 درجه سانتیگراد.

مناسب برای ساخت انواع ابزارهای برش قوی با مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر ضربه. قالب حفاری پیشرفته، قالب پیچ، سختی و شکل حفاری پیچیده و غیره. صنعت ابزار برش رول: اسکراپر، چاقوهای دندانه دار، چاقوهای آهنی، مته و غیره.

آرمیچر MO40

میلگرد Mo40 نوعی فولاد بسیار مقاوم با ویژگی های عملکردی عالی است که برای ساخت انواع تجهیزات صنعتی که تحت فشار یا ضربه و حرارت قرار می گیرند استفاده می شود.

انواع دیگر تقویت کننده شامل موارد زیر است:

• میلگرد 70cr2

• میلگرد st37

• میلگرد St52

دو نوع مته اصلی وجود دارد: سخت شده با آب و سخت شده با روغن.

میله های ورزشی سخت شده با آب

میله های مته سخت شده با آب به شدت آلیاژی ندارند و این امکان را می دهد که مواد راحت تر از انواع سخت شده با روغن ماشین کاری شوند. در طول فرآیند سخت شدن آب، میله را حرارت می دهند تا قرمز شود و سپس در یک قابلمه آب فرو می برند تا خنک شود. نتیجه یک فلز سخت و بادوام است که به راحتی ماشین کاری می شود. اما برای جوشکاری مناسب نیست. میله های مته سخت شده با آب در ساخت چکش و فایل استفاده می شود.

میله های تمرین سخت شده با روغن

میله های مته سخت شده با روغن به راحتی جوش داده شده و ماشین کاری می شوند و بسیار سخت و بادوام هستند. در طول فرآیند پخت روغن، میله را حرارت می دهند تا قرمز شود و سپس در یک قابلمه روغن داغ فرو می برند. این سطح را به شدت سخت می کند. برای ساخت ابزارهای عمومی از میله های مته سخت شده با روغن استفاده می شود.

به شفت

شفت که به عنوان شفت "زمین و صیقلی" نیز شناخته می شود، به میله های گرد فولادی با ماشینکاری دقیق و با کیفیت بالا اشاره دارد. آنها برای اطمینان از سطوح بی عیب و نقص و کاملا صاف صیقلی می شوند. فرآیند تولید به گونه ای طراحی شده است که تلورانس های بسیار نزدیکی برای پایان، گردی، سختی و صافی دارد و عمر طولانی را با کاهش تعمیر و نگهداری تضمین می کند.

میله‌های شفت معمولاً در کاربردهایی استفاده می‌شوند که به دقت بالایی نیاز دارند، مانند گیج‌های آب و هوا، ابزارآلات آزمایشگاهی، شفت‌های موتور با سرعت بالا، محورهای محرک، شفت‌های پمپ و بوشینگ‌های توپ. در این سناریوها، نوار اغلب باید با سرعت بالا بچرخد. بنابراین نرمی بسیار زیاد برای جلوگیری از لرزش و سایش ناخواسته بلبرینگ بسیار مهم است.

شفت از طریق سخت کاری القایی ساخته می شود.

سخت شدن القایی

سخت شدن القایی یک فرآیند گرمایشی بدون تماس است که از القای الکترومغناطیسی برای تولید گرمای مورد نیاز استفاده می کند. فولاد در یک میدان مغناطیسی متناوب قوی قرار می گیرد که باعث می شود جریان الکتریکی از فلز عبور کند و گرما تولید کند. در طول این فرآیند، هسته فولادی بدون تغییر باقی می ماند و خواص فیزیکی خود را حفظ می کند. سپس فولاد در آب، روغن یا یک پلیمر خاص خاموش می شود که باعث می شود لایه سطحی ساختار مارتنزیتی را تشکیل دهد که بسیار سخت است.

https://www.pearltrees.com/lebocod6/item480796846

https://successful-desert-bca.notion.site/5eedd19818ec4c9c903fb6ff57405f22

https://www.merchantcircle.com/blogs/faheem-new-york-ny/2022/11/-/2336378

https://penzu.com/p/53f3d5c6

https://writeupcafe.com/%d9%85%db%8c%d9%84%da%af%d8%b1%d8%af-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

https://all4webs.com/faheemkhatri4/160517401604171115851583-15701?41672=38354

https://squareblogs.net/b4kp2mvnqf

https://www.crypto-city.com/blog/10032/%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F/

http://faheemkhatri4.bloggersdelight.dk/2022/11/05/%d9%85%db%8c%d9%84%da%af%d8%b1%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d8%af%d9%87-%d9%88-%d8%a2%d9%84%db%8c%d8%a7%da%98%db%8c-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%85%d8%aa%d9%87-%d9%88-%d8%b4%d9%81%d8%aa-ck45/

https://friend007.com/read-blog/44281

https://theomnibuzz.com/%d9%85%db%8c%d9%84%da%af%d8%b1%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d8%af%d9%87-%d9%88-%d8%a2%d9%84%db%8c%d8%a7%da%98%db%8c-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%85%d8%aa%d9%87-%d9%88-%d8%b4%d9%81%d8%aa-ck45/

https://www.click4r.com/posts/g/6784881/

https://blogfreely.net/faheemkhatri4/mylgrd-chgwnh-skhth-my-shwd-w-skhtr-mylgrd-chyst

http://y8space.com/members-2/faheemkhatri4/activity/4759634/

https://zenwriting.net/faheemkhatri4/hr-anchh-byd-dr-mwrd-mylgrd-sdh-byd-bdnyd

https://postheaven.net/faheemkhatri4/hr-anchh-byd-dr-mwrd-mylgrd-sdh-byd-bdnyd