رایانه کمک مرکز عیب یابی کامپیوتر


 

 خبرگزاری آریا- با شیوع موج جدید بیماری کرونا بیشتر کاربران فعالیت های خود را در خانه و به صورت دورکاری انجام می‌دهند به همین دلیل استفاده افراد از اینترنت و کالاهای دیجیتالی مانند کامپیوتر و لپ تاپ افزایش یافته است به طوری که اکنون درون منزل یا دفتر کار هر فردی حتما چند مورد از دیوایس های هوشمند دیده می‌شود.

 

اما به وجود آمدن مشکلات کامپیوتری و سیستمی در دستگاه‌های هوشمند امروزی امری اجتناب ناپذیر بوده و با وجود شرایط کرونا رفتن به بیرون از منزل برای رفع مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه به شدت خطرناک است. اما چگونه می‌توانیم بدون مراجعه به مراکز خدمات کامپیوتری متفرقه مشکل دستگاه خود را رفع کنیم؟

s3_g0hd.jpg

در چنین مواقعی بهترین راه حل مشکل از طریق تماس تلفنی است. با ما همراه باشید تا بیشتر با خدمات رایانه کمک آشنا شویم.

خدمات کامپیوتری غیر حضوری

یک ساعت را در نظر بگیرید تا زمانی می‌تواند به درستی فعالیت خود را انجام دهد که تمام چرخ دهنده های آن به درستی کار خود را انجام دهند. قطعات دیجیتالی هم از این قانون پیروی می‌کنند و اگر بخشی دچار اختلال شود کل فرایند دستگاه دچار مشکل شده و کامپیوتر یا لپ تاپ شما نیاز به تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری دارد.

بنابراین وجود یک مرکز پشتیبانی و خدمات کامپیوتری تلفنی که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به کاربران در هر نقطه از کشور باشد امری کاملا مهم تلقی می‌شود که می‌تواند به صورت حضوری و غیر حضوری به راه حل مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه کاربران بپردازد.

 

رفع مشکلات کامپیوتر با تلفن

همانطور که در ابتدا به آن پرداختیم، وظیفه مرکز رایانه کمک، پشتیبانی کامپیوتری تمامی کاربران است که دیوایس آنها به هر دلیلی دچار مشکل شده و به اورژانس کامپیوتری نیاز دارند.

رایانه کمک با دارا بودن کارشناسان متخصص در زمینه های مختلف به سرعت دستگاه شما را بررسی کرده و پس از عیب یابی به رفع ایراد سیستم شما می‌پردازند. این مجموعه برای هر نوع دیوایسی، متخصص مخصوص به خود را دارند و امکان عیب‌یابی و رفع مشکل (کامپیوتر، تلفن همراه، مک، شبکه، پرینتر و...) در کمترین زمان ممکن را دارد.

اکنون تصمیم با شماست، می‌توانید با این شرایط که همه‌گیری بیماری به شدت افزایش یافته است به بیرون رفته و پس از اتلاف انرژی و زمان بسیار، سیستم خود را برای رفع ارور های کامپیوتری به خدمات رایانه ای متفرقه و رایگان بسپارید و یا از خدمات حل مشکل کامپیوتر از راه دور رایانه کمک بهره مند شوید. برای رفع مشکل و ارتباط با رایانه کمک با شماره 9099071540 از طریق تلفن ثابت و با شماره  0217129 از طریق تلفن همراه با کارشناسان حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در ارتباط باشید.

راه حل مشکلات کامپیوتری در منزل

یکی دیگر از خدماتی که توسط شرکت رایانه کمک به کاربران ارائه می‌شود، بررسی و رفع مشکل کامپیوتر در محل است. اگر کاربران عزیز ما به هر دلیلی نتوانند از طریق تلفن با ما در ارتباط باشند، این امکان وجود دارد که با ثبت سرویس، کارشناسان فنی به محل آنها اعزام شوند.

زیرا برخی مواقع ممکن است مشکل کاربران نیاز به بررسی دقیق کامپیوتری داشته باشنید، در چنین مواقعی کارشناسان ما پیشنهاد می‌کنند که کاربران از طریق سایت اصلی رایانه کمک به ثبت سرویس حضوری برای عیب‌یابی و تعمیر کامپیوتر در محل اقدام کنند. مزیت این سرویس این است که کاربران نیازی به خارج کردن دیوایس خود ندارند زیرا پس از پر کردن فرم درخواست تعمیرکار کامپیوتر، کارشناسان ما با آنها تماس گرفته و پس از هماهنگی های لازم، به محل آنها اعزام می‌شوند تا دستگاه آنها را بررسی و به رفع مشکل کامپیوتر در محل بپردازند.

 

عیب یابی و تعمیر کامپیوتر در منزل به چه صورت است؟

زمانی که به هر دلیل دیوایش شما نتواند به درستی فرایند عادی خود را طی کند، لازم است علت این موضوع شناسایی و رفع شود. تعمیر کامپیوتر خانگی هم دقیقا بر همین اصل بنا شده است تا زمانی که کاربران به هر دلیل با ایراد کامپیوتر روبرو شده اند بدون هیچ زحمتی کارشناسان ما در محل حاظر شده و به رفع مشکل کیس کامپیوتر با لپ تاپ شما بپردازند.

این نوع خدمت مزیت های مختلفی نسبت به سایر دارد که از اصلی ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1. امنیت اطلاعات

 اولین مزیتی که در سرویس کامپیوتر در محل وجود دارد، امنیت اطلاعات کاربران است. بسیاری از افراد جامعه بر روی کامپیوتر خود اطلاعات خصوصی یا محرمانه نگهداری می‌کنند که علاقه ندارند که افراد متفرقه به آنها برسد. بنابراین با خدمات تخصصی کامپیوتر در محل، تمام مراحل عیب‌یابی و تعمیر قطعات رایانه در مقابل شما انجام می‌شود و می‌توانید نسبت به هر مرحله کاملا واقف باشید.

2. کارشناسان متخصص خدمات کامپیوتر

 مورد بعدی که اهمیت دارد، تسلط کارشناس های است که قرار است دستگاه شما را بررسی کنند، امروزه با توجه به هزینه و افزایش شرکت های ساخت قطعات الکترونیکی، فردی که بتواند با قسمت های سخت افزای کامپیوتر آشنا بوده و در کمترین زمان ممکن مشکل آن را برطرف کنند، بسیار ارزشمند است. از این جهت کارشناسان فنی رایانه کمک به سرعت دیوایس شما را بررسی کرده و پس از آن اقدام به تعمیر دستگاه می‌کنند.

3. هزینه تعمیرات کامپیوتر

و در آخر بهتر است به هزینه اشاره کنیم. بیشتر کاربران بودجه مشخصی را برای تعمیرات و ارتقا کامپیوتر یا لپ تاپ خود کنار می‌گذارند اما باید گفت که هیچ هزینه ثابتی در این زمینه وجود ندارد و بسته به شرایط افراد سنجیده و به آنها اعلام می‌شود، اما نیازی نیست نگران هزینه های اضافی باشید زیرا کارشناسان ما در زمان بررسی دستگاه تمام قسمت های دیوایس شما را بررسی کرده و هزینه منصفانه برای تعمیر کامپیوتر برای شما مدنظر گرفته می‌شود.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به معرفی خدمات رایانه کمک بپردازیم که با بهره‌گیری از آنها می‌توانید مشکلات کامپیوتری خود را رفع کنید. حل مشکلات سیستم های کامپیوتری و لپ تاپ در محل اقدامی است علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه کاربران، از جان کاربران در برابر همه‌گیری بیماری محافظت می‌کند.

منبع : www.aryanews.com

استارلینک در اوکراین فعال شد


استارلینک در اوکراین فعال شد

در طی حمله روسیه به اوکراین، اینترنت این کشور نیز دچار اختلال شده و کاربران در این کشور نمی‌توانند به راحتی به فضای آنلاین دسترسی پیدا کنند.

همین امر سبب شد وزیر تحول دیجیتال اوکراین نیز از ایلان ماسک بخواهد که اینترنت ماهواره‌ای استار لینک را در این کشور فعال کند. همچنین ایلان ماسک به چنین درخواستی جواب مثبت داده و اینترنت استارلینک در این کشور فعال شده است.

وزیر تحول دیجیتال اوکراین نیز در طی چند ساعت اخیر در صفحه توییتری خود چنین درخواستی را از ماسک کرده بود:

در حالی که تلاش می‌کنی در مریخ کلونی بسازی، روسیه در تلاش برای اشغال اوکراین است. در حالی که موشک‌های شما با موفقیت از فضا فرود می‌آیند، راکت‌های روسی به غیرنظامیان حمله می‌کنند. از شما می‌خواهیم ایستگاه‌های استار لینک را برای اوکراین فراهم کنید

فعالسازی اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در اوکراین

s3_ebzj.jpg

ایلان ماسک در پاسخ به توییت میخائیلو فدوروف، وزیر تحول دیجیتال اوکراین از فعالسازی استارلینک در این کشور خبر داده و گفته است ترمینال‌های بیشتری را به اوکراین نیز ارسال می‌کند.

سرویس استارلینک اکنون در اوکراین فعال است. ترمینال‌های بیشتری در راه این کشور قرار دارند.

همانطور که می‌دانید، برای دسترسی به اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به تجهیزات ویژه‌ای یا گیرنده نیاز است. به همین دلیل ایلان ماسک علاوه بر اعلام فعالسازی سرویس اینترنت ماهواره‌ای اسپیس ایکس در اوکراین، از ارسال این تجهیزات به این کشور خبر داده است.

اینترنت در بخش‌های مختلفی از اوکراین تقریبا از دسترس خارج شده است و استارلینک نیز می‌تواند افراد ساکن در این مناطق را مجدد به دنیای آنلاین متصل کند.

درواقع این فناوری می‌تواند اینترنت را در مناطق دور افتاده در اختیار کاربران قرار دهد؛ هرچند که هزینه بالاتری نسبت به اینترنت عادی دارد.

اکنون باید منتظر ماند و دید این فناوری چه برنامه‌هایی برای اوکراین دارد و ایلان ماسک از چه مسیری و تا چه زمانی می‌خواهد ترمینال‌های اینترنت ماهواره‌ای شرکت اسپیس ایکس را در اختیار کشور جنگ ‌زده اوکراین قرار دهد.

تاریخچه استارلینک

اسپیس ایکس برای نخستین‌بار در سال 2018 دو ماهواره‌ی مخابراتی با نام‌های تَن تَن A و تن تن B را برای آزمایش اینترنت ماهواره‌ای به مدار پایینی زمین نیز فرستاد. پس از انجام آزمایش‌های مختلف، اسپیس ایکس خط تولید ماهواره‌های خود را در ردموند واشینگتن راه اندازی کرد تا اولین محموله‌ی 60 تایی از ماهواره‌های استارلینک را در اواسط سال 2019 با نام v0.9 و یا نسخه‌ی نه دهم را به فضا پرتاب کند. درواقع این دسته‌ی 60 تایی آزمایشی بود و اکنون از رده خارج شده است و به مرور زمان وارد جو زمین می‌شود.

در کل تمام ویژگی‌ها و مشخصات ماهواره‌های استارلینک در وهله‌ی اول برای پایین آوردن قیمت نهایی ماهواره طراحی شده‌اند، نه انقلابی و اولین بودن. در حال حاضرنیز ماهواره‌هایی با فناوری‌های مشابه یا پیشرفته‌تر نسبت به استارلینک در مدار وجود دارند؛ اما هیچ‌ یک از آن‌ها ازلحاظ قیمتی قابل مقایسه با استارلینک نیستند. به عنوان مثال قیمت ماهواره‌های ایریدیوم 5 میلیون دلار به‌ازای هر ماهواره است؛ این درحالی‌ است که قیمت تمام‌شده‌ی ماهواره‌های استارلینک 20 برابر ارزان‌تر و تنها برابر با 250 هزار دلار به ‌ازای هر ماهواره تخمین زده خواهد شد.

برای نخستین‌بار در تاریخ، شرکتی فضایی در حال تولید ماهواره به‌ صورت انبوه در خط تولید کارخانه است. این کار موجب می‌شود هزینه‌ی نهایی ماهواره که تا پیش از این به‌ صورت تکی و در شرایط لابراتواری ساخته می‌شد؛ بسیار کاهش پیدا کند. در حال حاضر اسپیس ایکس ماهیانه 120 ماهواره تولید می‌کند.

مکانیزم جدا شدن ماهواره‌های استارلینک از مرحله‌ی دوم موشک در مدار نیز منحصربه‌فرد است. تا قبل از ماهواره‌ها با استفاده از مکانیزم‌های فنری یا انفجاری پایروتکنیک از مرحله‌ی دوم موشک جدا می‌شدند که پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. اسپیس ایکس اما برای پیاده‌ کردن ماهواره‌ها در مدار ابتدا مرحله‌ی دوم موشک را به‌ دور خود می‌چرخاند و سپس با رهاسازی میله‌ای که ماهواره‌ها را در کنار هم نگه ‌داشته است، هر 60 ماهواره را به‌ صورت یک‌جا در مدار رها می‌کند. ماهواره‌ها سپس به دلیل نیروی مرکزگرای ناشی از چرخش مرحله‌ی دوم، به آرامی از یکدیگر جدا می‌شوند.

برخلاف سایر ماهواره‌ها، ماهواره‌های استارلینک تنها در یک سمت خود پنل خورشیدی دارند؛ اما همین پنل به ‌قدری بزرگ است که مجموع مساحت آن‌ها در هر پرتاب 60 تایی، از مجموع مساحت پنل‌های خورشیدی ایستگاه بین‌المللی فضایی بیشتر است. استفاده از تنها یک پنل یکپارچه در یک سوی ماهواره یکی دیگر از تصمیماتی است که به آسان‌سازی فرایند ساخت، سهولت باز شدن ماهواره در مدار و درنهایت پایین آمدن قیمت تمام‌ شده نیز کمک می‌کند.

استارلینک برای ارسال و دریافت داده هم در ماهواره و هم در دیش سمت کاربر، از آنتن‌های خاصی به‌ نام آنتن آرایه فازی Phased Array Antenna استفاده می‌کند. ویژگی جالب این آنتن‌ها این است که بدون نیاز به چرخیدن فیزیکی، تنها با استفاده از قابلیت برهم‌نهی امواج، می‌توانند سیگنال ارسالی خود در باند فرکانسی Ku و Ka را در جهت‌های مختلف ارسال کنند.

اگر به دنیای ارز دیجیتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت ایران متا مراجعه کنید. در ایران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار می‌دهیم و از هیچ خبر جدیدی در این حوزه بی‌اطلاع نخواهید ماند.

 

 

 

 

نقش مهم فایروال ها در امنیت شبکه سازمانی و اطلاعات شرکتی شما


نقش مهم فایروال ها در امنیت شبکه سازمانی و اطلاعات شرکتی شما

 

در این مقاله به نقش مهم فایروال ها در امنیت و همچنین مزایای آن خواهیم پرداخت. با پیشروی بیشتر دنیای تجارت به سمت دیجیتالی شدن، تمرکز سازمان های آینده نگر بر امنیت سیستم های خود در برابر تهدیدات، یک ضرورت به شمار می آید. یکی از روش های رسیدن به این امنیت که از اوایل دهه 1980 به کار گرفته می شود، استفاده از فایروال ها  می‌باشد.

دیهی است به مرور زمان و با پیشرفت حملات، روش هایی که سازمان ها به منظور محافظت از تجارت خود در پیش می گیرند نیز می بایست تغییر کرده و به روز شوند. قابل ذکراست  که Next Generation Firewalls  یا همان NGFW ها که در دنیای دیجیتالی امروز، به عنوان جدیدترین روش به منظور محافظت از بیزینس ارائه شده، قادر است با ادغام برترین بخش های تکنولوژی گذشته با فناوری های روز دنیا، عملکردی بهینه در حوزه امنیت ارائه کند.

بیشتر بخوانید : معرفی فایروال های امنیتی فورتی نت مناسب با شرکت و کسب و کار سازمانی شما

پنج مورد از برترین مزایای فایروال (firewall)

آگاهی و شناخت از  فایروال ، نخستین گام در راستای رشد سالم و ایمن کسب و کار و تجارت شما در عصر دیجیتالی محسوب می شود. حتی اکر بخش کوچکی از تجارت شما بر تکنولوژی و شبکه متکی باشد، باز هم رعایت ، یک امر مهم به حساب می آید. در صورت بروز تهدیدات، بدافزارها (malware) و هکرهایی که سعی بر دسترسی به داده ها و سیستم های شما دارند، این فایروال است که نقش اولین خط دفاعی را ایفا می کند. از این جا می توان به اهمیت فوق العاده آن پی برد.

  •  Monitors Network Traffic (نظارت بر ترافیک شبکه)

نظارت بر ترافیک شبکه یکی از مهم ترین مزایای امنیتی firewallها می باشد. قابل ذکر است داده های ورودی و خروجی از سیستم های سازمان، قادر به ایجاد فرصت هایی برای تهدید و به خطر انداختن عملکرد سازمان هامی باشند. حال فایروال ها با قدرت نظارت و پردازش ترافیک شبکه و با کمک قوانین و فیلترهای از پیش تعیین شده، اقدامات امنیتی را انجام می دهند. در ضمن شما می توانید با کمک یک تیم IT مجرب، سطح محافظت از سیستم های خود بر اساس دیتای ورودی و خروجی از فاایروال را مدیریت نمایید.

 Stops Virus Attacks (متوقف ساختن حملات ویروسی)

هیچ تهدیدی نمی تواند سریع تر و سخت از حملات ویروسی، منجر به بروز مشکل و از کار افتادگی عملکرد دیجیتالی گردد. روزانه صدها هزار تهدید جدید گسترش می یابد، از این رو یک سیستم دفاعی به منظور برقراری محافظت از داده ها، بسیار مهم و حیاتی می باشد. یکی از مشهودترین مزایای فایروال ها، قابلیت کنترل و نظارت بر نقاط ورودی سیستم ها جهت جلوگیری از حملات ویروسی می باشد. هزینه خسارات ناشی از حملات ویروسی بسته به نوع آن ویروس ، معمولا بسیار بالا خواهد بود.

  • Prevents Hacking  (جلوگیری از هک شدن)

متاسفانه با پیشرفت روند مشاغل به سمت دیجیتالی شدن، شاهد فعالیت بیشتر مهاجمان و هکرها می باشیم. از طرفی با افزایش ، فایروال ها اهمیت فوق العاده ای پیدا می کنند، زیرا فایروال ها قادر هستند به بهترین شکل ممکن مانع از دسترسی های غیرمجاز به داده ها، ایمیل ها، سیستم ها و غیره گردند. حتی می توان گفت یک فایروال (firewall) می تواند فعالیت های هکرها را به طور کامل مسدود نموده و یا مانع آن ها در انتخاب یک هدف در دسترس تر گردد.

  • Stops Spyware (متوقف ساختن جاسوس افزارها)

در این دنیای داده محور، بزرگ ترین مزیت مورد نیاز، متوقف ساختن جاسوس افزارها (spyware) می باشد تا  امکان دسترسی به سیستم ها را مسدود نمایند. با پیچیده تر شدن و غیر قابل نفوذتر شدن سیستم ها، نقاط ورودی برای مجرمان سایبری به منظور دسترسی به داده ها نیز افزایش می یابد. یکی از رایج ترین روش هایی که افراد غیر مجاز به منظور دسترسی به داده ها استفاده می کنند، به کارگیری spywareها (جاسوس افزار) و malwareها (بدافزارها) می باشد. به طور کلی این نرم افزارهای مخرب با هدف ورود به سیستم سازمان ها، کنترل رایانه ها و همچنین سرقت داده ها طراحی شده اند. لازم به یادآوری است که فایروال ها در مسدود کردن این نرم افزارهای مخرب، کمک شایانی می نماید.

  • Promotes Privacy  (حفظ حریم خصوصی)

یکی از مزایای اساسی استفاده از فایروال ها، حفظ حریم خصوصی می باشد. هر سازمانی با کمک فایروال قادر به ایمن نگه داشتن داده های خود و مشتریان و در نتیجه جلب اعتماد آن ها می باشد. بدیهی است تا زمانی که روش های بسیاری برای جلوگیری از نفوذ در دسترس می باشد، از دست دادن داده ها یک سهل انگاری بزرگ به شمار می رود. به علاوه، از سیستم های به روز data-protection می توان به عنوان یک مزیت رقابتی در فروش برای مشتریان استفاده کرد. از این مزیت بزرگ می توان در راستای افزایش داده های مهم و حیاتی استفاده نمود.

 معایب فایروال های نسل اولیه

متاسفانه راه حل های سنتی دارای محدودیت ها و اشکالاتی بودند. این امکان وجود دارد که این ایرادات و اشکالات فایروال های سنتی را به خطر بیاندازند و همچنین باعث بروز مشکلاتی در منابع امنیت سازمانی  می گردند. اگرچه در اکثر مواقع بودن فایروال های سنتی بهتر از نبودن آن ها است، ولی باید مواردی مانند فشار وارده بر تیم IT، سرعت شبکه و بودجه امنیت دیجیتال را نیز محاسبه نمود.

  • Application Awareness Limitations  یا محدودیت های آگاهی از برنامه ها

یکی از معایب فایروال های ابتدایی این است که قدرت پردازش و بازرسی دقیق را نسبت به NGFW  در استفاده از برنامه ها  (application)وجود ندارد. لازم به ذکر است NGFW این امکان را به کاربران می دهد که برنامه های در حال استفاده در شبکه را مشاهده نمایند و همچنین امکان کنترل آن برنامه ها و محدود کردن استفاده از آن ها را نیز فراهم می کند. اما انعطاف پذیری در کنترل برنامه ها توسط فایروال های سنتی امکان پذیر نمی باشد.

  •  Issues with Network Speed ( مشکلات مربوط به سرعت شبکه)

بسیاری از فایروال های ابتدایی در بخش   دارای محدودیت های فراوانی هستند که این امر منجر به افزایش ترافیک و در نهایت پایین آمدن سرعت شبکه و همچنین افزایش هزینه ها خواهد شد. در ضمن برای عملیاتی که نیاز به مقیاس پذیری دارند، Policy ها و پروتکل های امنیتی دیگری اضافه می شود که این امر را نمی توان ایده آل دانست.

·

  • Logistical Drawbacks  (ایرادات لجستیکی)

بسیاری از فایروال های سنتی قادر نیستند خود را با بخش های در حال تغییر سیستم و عملکردهای سازمانی تطبیق دهند. بنابراین به مدیریت و نگهداری گسترده نیاز دارند و در تلاش هستند که خود را با فضای ابری تطبیق دهند.

به علاوه، مدیریت قوانین و سیاست های اجرا شده در یک شبکه اصلی می تواند خسته کننده باشد و در نتیجه باعث شود به بخش های فناوری اطلاعات فشار وارد شود. این امر باعث به وجود آمدن راه هایی جهت نفوذ و همچنین محدودیت های عملکردی می گردد.

  •  Lack of Evolution Capabilities  یا عدم توانایی در تکامل

چشم اندازهای امنیتی همواره با ظهور تهدیدات جدید در حال تغییر است. تقریبا غیر ممکن است که بتوان بدون ایجاد تغییرات و اعمال محدودیت های سنگین بر روی توانایی های تیم یا بیزینس، به ایجاد محافظت موثر دست یافت. از طرفی نصب مجدد برنامه های محافظتی جدید در هر سیستم، علاوه بر این که هزینه بالایی دارد، وقت گیر است و همچنین با  سیستم های محافظتی منسوخ و ناقص خود، فرصت هایی را برای آسیب پذیری ایجاد می کند.

 

 

معیارهای یک مدیر موفق از نگاه میثم شکری ساز

معیارهای یک مدیر موفق از نگاه میثم شکری ساز

 

جیم ران، تاجر و نویسنده بزرگ آمریکایی می‌گوید: «شما میانگین پنج نفری می‌شوید که من بیشتر با آنها ارتباط برقرار می‌کنم.

کتاب های موفق از افراد موفق

 

شما می توانید در هر زمینه ای که در آن کار می کنید افرادی را پیدا کنید تا برای آنها الگو باشید و بفهمید مسیر موفقیت، ثروت و شهرت آنها چه بوده است. داستان های زندگی آنها را با دقت بخوانید، در مورد بحران هایی که آنها پشت سر گذاشته اند و راه های مقابله با آنها بیاموزید، کتاب های آنها را بخوانید و عادت های آنها را در زندگی خود توسعه دهید.

طبق این قانون نانوشته، اگر بتوانید 5 نفر از مهم ترین بستگان خود را به درستی انتخاب کنید، شانس موفقیت شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. اما فرض کنید در جایی زندگی می کنید که هیچ فرد موفق یا تاثیرگذاری در اطراف شما وجود ندارد! آیا راه دیگری وجود دارد که بتوانیم این پنج مورد را انتخاب کنیم؟ خوشبختانه در دنیای امروز هر چیزی ممکن است!

 

همانطور که احتمالا می دانید، کارآفرینان بزرگ و افراد موفق معمولا کتاب های خود را منتشر می کنند. آنها در کتاب‌هایشان از زندگی‌نامه‌شان، مسیرهای پر پیچ و خم، فراز و نشیب‌ها و بحران‌هایی که طی کرده‌اند و تجربیات ارزشمندی که بهای بسیار مادی و معنوی برای آنها پرداخته‌اند، صحبت می‌کنند. به طور خلاصه می توانید حرفه و دوره های اکثر کارآفرینان ایرانی و خارجی را در کتاب های آنها بیابید.

 

 

این مجموعه از وظایف، حتی اگر شما را به یک فرد موفق و بزرگ تبدیل نکند، به شما کمک می کند تا شانس و شانس خود را برای رسیدن به اهداف و ماموریت خود افزایش دهید. این یک فناوری آسان، کم هزینه و سریع است. به این ترتیب از صفر شروع نمی کنید، اشتباهاتی را که آنها در کتاب هایشان مرتکب شده اند تکرار نمی کنید و در وقت، انرژی و منابع خود صرفه جویی می کنید.

 

 

 

این یک راه بسیار موثر، ساده و ارزان برای زندگی با کارآفرینان بزرگ و موفق است. اگر نمی توانید آنها را با خود ببرید یا رابطه دوستانه و خوب با آنها دارید، کتاب های آنها آنجاست! فقط به خاطر داشته باشید که این سلبریتی ها به دلیل نام تجاری و شهرت شخصی خود، اغلب کلمات و رازهایی را در کتاب های خود گنجانده اند که هیچ جا گفته نشده است.

http://www.chabokonline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%86%D8%B4%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-121/21517-%D9%85%D8%B9%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%85%DB%8C%D8%AB%D9%85-%D8%B4%DA%A9%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2http://www.chabokonline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%86%D8%B4%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-121/21517-%D9%85%D8%B9%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%85%DB%8C%D8%AB%D9%85-%D8%B4%DA%A9%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2

 

 

به عنوان مثال، در زمینه رشد شخصی، می توانید کتاب های بزرگی مانند جیم ران، رابرت کیوساکی، برایان تریسی و آنتونی رابینز بخوانید. در تجارت، افرادی مانند استیو جابز، ایلان ماسک و جف بزوس گزینه های جالبی هستند. در ایران هم کارآفرینان موفق زیادی داریم...

او موسس هلدینگ پارس است. کمی پایین بروید، ما در مورد زندگینامه او بیشتر برای شما نوشته ایم. او توانست بدون اتکا به رانت یا داشتن ژن های برتر (!) از صفر شروع کند، کسب و کار خود را بسازد، برای ده ها نفر شغل ایجاد کند و تاثیری مثبت و ماندگار بر جامعه ایران بگذارد.

 

باید بدانید که کارآفرینی در ایران با هزارتوها و موانع زیادی همراه است. ممکن است فکر کنید که بدون سرمایه زیاد یا رابطه خاص با مسئولان نمی توانید موفق شوید. اما نگاهی به بیوگرافی، فعالیت ها و دوره های مسام شکری ساز بیندازید تا ببینید که چگونه او از همان ابتدا توانسته رهبری یک گروه موفق و قدرتمند را بر عهده بگیرد.

 

یادتان هست کمی بالاتر گفتیم که با روشی ساده مثل مطالعه می توانید با سالمندان سفر کنید و به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید؟ خوشبختانه میثم شکری ساز کتاب های خوبی منتشر کرده است. او دستی در ترجمه دارد و چندین کتاب خوب دارد.

 

 

میثم شکری ساز. کتاب های کارآفرینی

میثم شکری نویسنده کتاب و فعالیت است

 

در ایران کارآفرینان کتاب های خوبی از خود به جای گذاشتند. افرادی که با ایجاد کارآفرینی و فرصت های شغلی برای هزاران نفر توانسته اند نقش فعالی در بهبود وضعیت کسب و کار و اقتصادی داشته باشند.

 

میثم شکری ساز یکی از کارآفرینان جوان و موفق ایرانی است. اما میثم شکری کیست؟

 

 

از جمله کتاب های ترجمه شده دکتر شکری ساز

 

توهم 1 (توسط دیوید مک کرین)

 

توهم هوش 2 (نویسنده دیوید مک کوئین)

 

بازاریابی گوریل (تونی اندرسون)

 

از جمله کتاب های میثم شکری ساز:

 

روابط فردی و سازمانی

 

مدیریت یک کسب و کار جدید

 

مذاکرات خالی

 

به کانادا خوش آمدید

 

هنر شناخت مردم

 

پشت استراتژی چیست؟

کمی در مورد دکتر میثم شکری ساز

 

دکتر شکری ساز دارای مدرک MBA از دانشگاه Ashtenbeis آلمان است. وی پیش از تحصیل در آلمان در رشته مدیریت در دانشگاه امیر کبیر تهران تحصیل کرده است. مدرک تحصیلی دیگر وی دکتری کارآفرینی و کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد اسلامی است.

 

میثم شکری ساز با وجود اینکه کارآفرینی موفق و راه اندازی کسب و کار است، تالیف و ترجمه کتاب نیز انجام داده است. می توانید لیست بالا را ببینید. آقای شکری ساز متولد 1365 در سال 1396 در سن 31 سالگی موفق به کسب عنوان مدیر فناوری و کارآفرین برتر کشور شد.

 

این کارآفرین جوان دارای مدرک دیپلم، تندیس، گواهینامه ها و گواهینامه های قدردانی از داخل و خارج از کشور از جمله مدرک MBA معتبر از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گواهی مدیریت کیفیت ISO 9001:2000 از DNV هلند و مدرک تجاری بالاتر می باشد. گواهی قانون آموزش و داوری.

 

همانطور که گفتیم او موسس اولین موسسه آموزشی مجازی در کشور و مدیرعامل هلدینگ پارس پندار است. این مدیر توانمند برای بیش از 500 جوان شغل تمام وقت ایجاد خواهد کرد. توصیه می کنیم نه تنها با مطالعه کتاب های آقای شکری ساز، بلکه با مطالعه کتاب های زندگی نامه بسیار خوب کارآفرینان موفق، با تجربیات ارزشمند و دست اول آنها بیشتر آشنا شوید و بتوانید

فواید دارچین و عسل برای آرتروز؛ خواص ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و تغذیه ای


فواید دارچین و عسل برای آرتروز؛ خواص ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و تغذیه ای

 

عسل و دارچین معمولاً به عنوان افزودنی های شیرین به دستور العمل ها و نوشیدنی های گرم شناخته می شوند، اما یقینا چیزی فراتر از طعم عالی ارائه می دهند. از آنجایی که عسل و دارچین دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هستند، ممکن است بتوانند به افراد مبتلا به آرتریت نیز کمک کنند.

 

درمان زانو درد با عسل و دارچین

در طول تاریخ و هنوز هم، دارچین به عنوان داروی بسیاری از بیماری ها در نظر گرفته شده است. از آن برای تسکین فشار خون بالا، دندان درد، آرتریت و موارد دیگر استفاده می‌شود. عسل قرن‌هاست که برای اهداف دارویی استفاده می‌شود و به داشتن تعدادی اسید آمینه، مواد معدنی، ویتامین‌ها و آنزیم‌ها معروف است. . تحقیقات همچنین نشان می دهد که عسل ممکن است برخی از خواص ضد التهابی را داشته باشد. و برای درمان آرتروز می توانید از خواص عسل طبیعی بهره ویژه ببرید.

 

عسل و دارچین نیز در شیوه های آیورودا برای مواردی مانند کاهش وزن و سوء هاضمه استفاده می شود. همچنین از این اصل پیروی می کند که بیماری بر اساس عدم تعادل در بدن، استرس، یا آگاهی فرد است. و با تجویز غذا ها و داروهای گیاهی ارگانیک سعی در بازگرداندن تعادل به جسم بیمار را دارند.

 

خواص دارچین برای زانو درد و آرتریت

دارچین ادویه ای شیرین است و دارای ترکیبات زیادی است که به سلامت کلی شما کمک می کند. این ادویه دارای مواد مغذی زیادی مانند فیبر، کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، روی و غیره است. با خواص آنتی اکسیدانی خود - مانند سینامالدئید و اسید سینماتیک - شناخته شده است که از آسیب سلولی در بدن جلوگیری می کند.

 

دارچین از پوست درختان دارچین به دست می آید. انواع مختلفی از دارچین وجود دارد که از نقاط مختلف جهان می آید. از ریشه، میوه، گل و برگ درخت دارچین برای ادویه، پخت و پز و مصارف دارویی استفاده می شده است. برخی از مواد مغذی آن شامل کلسیم، پروتئین، آهن، ویتامین D و پتاسیم است.

 

دارچین همچنین به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی شدید آن به بیماران مبتلا به آرتریت کمک می کند. تحقیقات نشان داده است که دارچین دارای بالاترین فعالیت آنتی اکسیدانی در بین 26 ادویه است. برخی از خواص آنتی اکسیدانی موجود در پوست دارچین عبارتند از:

 

پروسیانیدین: این ماده معمولاً در میوه ها و سبزیجاتی مانند انواع توت ها، پرتقال، انگور، آناناس، هویج، بادمجان و مغزها مانند بادام هندی، بادام و گردو یافت می شود. پروسیانیدین ها همچنین دارای خواص ضد التهابی هستند.

کاتچین: به دلیل خواص آنتی اکسیدانی که دارد از آسیب سلولی جلوگیری می کند. تحقیقات همچنین نشان داده است که این خاصیت همچنین می تواند از تجزیه غضروف در بدن جلوگیری کند. پس به راحتی قابل درک است که ترکیب دارچین و عسل برای درد مفاصل کاملا اثرگذار و مسمر ثمر خواهد بود.

 

علاوه بر این، مطالعات نشان می دهد که ترکیبات فلاونوئیدی متعدد در دارچین دارای خواص ضد التهابی است

 

.

 

 

چه مقدار دارچین در روز برای درد آرتروز مصرف می شود؟

 

محققان دریافته اند که مکمل دارچین می تواند یک درمان بالقوه برای بهبود علائم بالینی در افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید و التهاب باشد.

 با این حال، قبل از شروع مصرف دارچین برای علائم خود، با یک متخصص مراقبت های بهداشتی صحبت کنید.

 

عسل برای استخوان و درد مفاصل

عسل یک محصول طبیعی است که از قدیم الایام برای اهداف تغذیه ای و دارویی استفاده می شده است. عسل همچنین به عنوان یک درمان جایگزین برای شرایط بالینی توصیف شده است.

 

خواص آنتی اکسیدانی اصلی عسل فلاونوئیدها و پلی فنول ها هستند. این دو خاصیت دارای ترکیباتی هستند که اثرات ضد التهابی در عسل دارند. یک مطالعه نشان داد که عسل دارای اثر ضد التهابی است و می تواند برای درمان التهاب مزمن و حاد استفاده شود.

 

همراه با عسل، سرکه سیب یکی دیگر از موارد محبوب برای استفاده چند منظوره از جمله درمان برخی از بیماری‌های سلامتی است. مصرف خوراکی و استفاده موضعی، می تواند در فرآیند درمان التهابات دست و پا با عسل طبیعی به شما کمک کند.

 تحقیقات کافی برای نشان دادن اینکه سرکه سیب می تواند به آرتریت کمک کند، در حال انجام است.

 

حقایق تغذیه ای عسل

طبق گزارش USDA، یک فنجان عسل خام دارای پتاسیم، پروتئین، ویتامین C، کلسیم و آهن است.

خطرات و عوارض جانبی

اگرچه دارچین و عسل هر دو برای کمک به آرتریت شناخته شده اند، اما خطراتی نیز وجود دارد. عسل به دلیل داشتن کالری و قند می تواند باعث افزایش وزن شود. همچنین شناخته شده است که باعث افزایش قند خون می شود. دارچین کاسیا (در مقایسه با دارچین سیلان که در سطح بین المللی یافت می شود رایج ترین در بازارهای آمریکا است) حاوی کومارین است و در صورت مصرف زیاد باعث آسیب کبد و کلیه می شود. اما باید بدانید که این هدایای الهی هرگز نمی توانند خطرناک تر از غذاهای کارخانه ای و کنسروها و فست فود های کشنده موجود در بازار باشند.

 

 

 

استفاده در میان وعده و غذاها

راه های زیادی برای گنجاندن عسل و دارچین در رژیم غذایی و سبک زندگی شما وجود دارد. افزودن آن به بلغور جو دوسر، چای یا اسموتی ها گزینه بسیار خوبی است. دارچین و عسل نیز افزودنی های عالی به دستور العمل های ناهار، شام و میان وعده ها هستند.

 

یک پیشنهاد خیلی خوب

از عسل و دارچین برای مصارف زیادی استفاده می شود. چه در یک چای یا در یک دستور غذا اضافه شود، اینها برخی از مواد اصلی شناخته شده در خانواده ها هستند. همچنین تحقیقاتی در مورد اهداف و فواید دارویی آنها وجود دارد. اگر به دنبال درمان های اضافی برای کمک به آرتریت هستید، چه داروهای طبیعی، چه داروها یا پمادها، پیروی از دستورالعمل ها و پیشنهادات یک متخصص مراقبت های بهداشتی مهم است. آنها می توانند به شما در تصمیم گیری صحیح کمک کنند. پس برای درمان آرتروز با عسل بدون هیچ نگرانی از این نعمت گرانقدر بهره ببرید.

همچنین برای خرید عسل طبیعی اصل می توانید به فروشگاه با تجربه سوغات نهاوند مراجعه نمایید.

 

http://ict-edu.uk/user/bobbymiller4/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=fd016738-1c37-402a-9435-b3148af2bddd

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://soghatnahavand.ir/product-category/honey/

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://soghatnahavand.ir/

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:BobbyMiller4

https://www.pubpub.org/user/sharna-meyer-35

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:BobbyMiller4

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://soghatnahavand.ir/product-category/honey/