با خدمات خودرو بر امدادی بیشتر آشنا شوید


با خدمات خودرو بر امدادی بیشتر آشنا شوید

خودروبر امدادی یکی از خدمات مورد نیاز برای صاحبین خودرو به شمار می رود و ما قصد داریم در این مقاله شما را بیشتر با خدمات خودروبر امدادی آشنا کنیم. به طور کلی در جامعه ما وقتی از خودروبر امدادی صحبت می شود، منظور خودرو های خودروبر است که برای حمل و نقل خودرو کار می کنند و ما کمتر با خدمات اصلی که یک خودروبر امدادی می تواند به ما ارائه دهد آشنایی داریم.

در حالی که خودروبر امدادی شامل خدمات بسیاری است که شامل تعمیر، رفع عیب، تشخیص عیب و در صورت نیاز حمل خودرو تا تعمیرگاه می شود. دلایل زیادی می تواند سبب شود که ما از خدمات خودروبر امدادی استفاده کنیم که این دلایل شامل حوادث و مشکلات ناشی از فرسودگی یا عیب های داخلی خودرو می شود.

به طور کلی ما فکر می کنیم وقتی خودروی ما دچار اشکال می شود، از خودروبر امدادی باید برای حمل خودرو استفاده کنیم و این به طور کلی فکری غلط به شمار می رود. در ادامه به بررسی مهمترین وظایف یک خودروبر امدادی خواهیم پرداخت و در این زمینه اطلاعات بیشتری را با شما در میان خواهیم گذاشت.

شرح خدمات خودروبر امدادی چیست؟

عوامل زیادی می تواند سبب شود تا شما از خدمات خودروبر امدادی استفاده کنید. به طور کلی می توان گفت که خدمات خودروبر امدادی از وقتی شما خرابی و نیاز به تعمیر را در خودروی خود احساس می کنید و تا وقتی خودروی شما رفع عیب شود ادامه پیدا می کند.

در واقع خودرو بر امدادی برای رفع عیب خودروی شما ارسال می شود و اگر خودروی شما نیاز به تعمیرات سطحی داشته باشد، همه خدمات توسط کارشناس صورت می گیرد و اگر خودروی شما نیاز به قطعه جدیدی نداشته باشد، قطعا این کار توسط خودروبر امدادی انجام داده خواهد شد.

شما می توانید از این خدمات درب منزل و یا در هر محلی که خودروی شما نیاز به تعمیرات داشته باشد استفاده کنید. خودرویی که خودروبر امدادی از آن استفاده می کند خودروبر بوده و شما می توانید با خیال راحت از آن برای حمل خودروی خود تا نزدیک ترین یا بهترین تعمیرگاه مدنظرتان استفاده کنید.

مزایای استفاده از خودروبر امدادی

شاید فکر کنید که ارسال خودرو و به اولین تعمیرگاه به صورت حضوری مراجعه کردن می تواند جوابگوی نیاز شما باشد و نیازی به استفاده از خدمات خودروبر امدادی نداشته باشید. در حالی که این کار به خصوص در بزرگراه ها بر خلاف قانون بوده و می تواند باعث بروز حادثه یا سوء استفاده دیگران باشد. بهتر آن است که با کارشناسان خودروبر امدادی تماس بگیرید.

این امر حتی برای مشکلات ظاهری خودرو و یا تصادف هم مناسب بوده و می تواند به شما کمک کند تا در کوتاهترین زمان بتوانید از خدمات خودروبر امدادی استفاده کنید. اگر سوالی داشته باشید و یا می خواهید از این خدمات استفاده کنید پیشنهاد می شود که با کارشناسان خودروبر پارس تماس بگیرید و سوالات خود را در زمینه استفاده از این خدمات بپرسید.

به طور کلی می توان گفت که خودروبر امدادی یکی از مهمترین و بهترین روش هایی است که برای تعمیر و رفع عیب خودرو هم اکنون در دسترس شماست و می توانید از این روش برای دسترسی به بهترین خدمات استفاده کنید. همینطور استفاده از این خدمات به طور کلی می تواند در مدیریت هزینه ها و کاهش هزینه های تعمیرات تاثیرگذار باشد.

کلام آخر

طبق قوانین راهنمایی و رانندگی که برای خودروی خراب یا نیازمند تعمیر یا آسیب دیده در تصادفات اعلام شده است، امکان بکسل کردن و کشیدن آن توسط خودروی سواری دیگری وجود ندارد و برای حفظ ایمنی جاده ها باید از خدمات خودروبر امدادی در این موارد استفاده شود. در این مقاله شما را با مهمترین مزایای استفاده از خودروبر امدادی آشنا کردیم و شما می توانید از این روش برای تعمیر یا حمل خودروی خود استفاده کنید. به طور کلی می توان گفت که خودروبر امدادی یکی از مهمترین و برترین خدماتی است که هم اکنون در دسترس شما بوده و می توانید با خیال راحت از این خدمات استفاده کنید.

اگر سوالی در این زمینه داشته باشید و یا می خواهید از این خدمات در شمال یا شرق تهران استفاده کنید می توانید با کارشناسان خودروبر پارس  khodrobarpars.irبه صورت تلفنی یا اینترنتی ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در این زمینه بپرسید. همینطور همانطور که گفته شد. این خدمات تنها برای خودروی آسیب دیده یا خراب از دید مکانیکی نیست و کسانی که نیاز به پنچرگیری یا رفع عیب قسمت برق را دارند هم می توانند از این خدمات کمک بگیرند.

 

انتقال تصویر دوربین مداربسته هایک ویژن


انتقال تصویر دوربین مداربسته هایک ویژن

یکی از شیوه های انتقال تصویر دوربین  هایک ویژن  بر روی موبایل ، انتقال تصویر به شیوه P2P است . این شیوه به دلیل مشکلاتی که چندی پیش به وجود آمده بود و دسترسی به سرور های تصویر هایک ویژن از طریق P2P عملا غیر ممکن شده بود ، باعث شد تا بسیاری از مشتریان محصولات مدار بسته هایک ویژن از شیوه های دیگر انتقال تصویر و بخصوص شیوه آی پی ثابت استفاده کنند . اما خبر خود اینکه به تازگی نماینده این شرکت ، موفق به رفع مشکل انتقال تصویر هایک ویژن شده و راهکار جدید خود را ارائه نموده است که در این محتوا در این خصوص توضیح داده ایم . شرکت hikvision به دلیل استفاده از تکنولوژی اختصاصی برای راه اندازی سیستم های خود خدمات منحصر به فردی ارائه می دهد.

  •  

مرحله اول : در این حالت ابتدا باید با شرکت مهر تجارت  تماس بگیرید و اکانت خود را بسازید

مرحله دوم : نرم افزار Hik-Connect را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید ( سیستم عامل اندروید و یا ios )

مرحله سوم : در محیط نرم افزار وارد شده با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور لاگین کنید

مرحله چهارم : دستگاه را از طریق شماره سریال یا QR Code به نرم افزار اضافه کنید

مرحله پنجم : کد تاییدیه ( Varification Code ) را که در دستگاه تعریف کرده اید وارد کنید

مرحله شش : دستگاه را ادد کنید

مرحله آخر : تصویر دستگاه را مشاهده کنید

 

رفع مشکل انتقال تصویر در دوربین مدار بسته   هایک ویژن

  •  

مرحله اول : در این حالت ابتدا باید با شرکت پارس ارتباط تماس بگیرید و اکانت خود را بسازید

مرحله دوم : نرم افزار IVMS-4500  را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید ( سیستم عامل اندروید و یا IOS )

مرحله سوم : در محیط نرم افزار وارد قسمت Not Logged in بشوید

مرحله چهارم : با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبوری که ساخته اید وارد نرم افزار شوید

مرحله پنجم : دستگاه را با اسکن کد یا وارد کردن شماره سریال ادد کنید

مرحله ششم : کد تاییدیه ( Varification Code ) را که در دستگاه تعریف کرده اید را در نرم افزار وارد کنید

مرحله شش : دستگاه را ادد کنید

مرحله آخر : تصویر دستگاه را مشاهده کنید.

نکته پایانی :  پیشنهاد ما این است که  برای  نصب دوربین مداربسته  با شرکت مهر تجارت تماس بگیرید تا بدون هیچ دغدغه ای این کار را به شکل حرفه ای برای شما انجام دهند.

 

 

انواع کابل دوربین مدار بسته


 

انواع کابل دوربین مدار بسته

یکی از بخش های مهم در سیستم های نظارت تصویری که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم ، کابل دوربین مداربسته  است .عدم انتخاب کابل تصویر و برق مناسب می تواند به سیستم نظارتی آسیب زده یا مانع از عملکرد صحیح آن شود از این رو در این محتوا شما با انواع کابل های مورد استفاده در این سامانه بیشتر آشنا خواهید شد .  عامل تعیین کننده نوع کابل ، بر اساس سیستم مورد استفاده مشخص می شود . در صورتی که سیستم مدار بسته آنالوگ یا توربو اچ دی هایک ویژن را انتخاب کرده باشید باید از کابل های کواکسیال مانند RG59 ، RG6 و یا RG11 استفاده کنید . حال اگر از سیستم تحت شبکه استفاده می کنید باید از کابل های شبکه مانند Cat5  ، Cat5e و یا Cat6 استفاده نمایید . در ادامه در خصوص هر کدام از این کابل ها توضیح می دهیم .


رایج ترین کابل مورد استفاده در صنعت مدار بسته آنالوگ و HD کابل RG59 است این کابل شامل دو رسانای مجزاست که توسط یک لایه عایق از همدیگر جدا شده اند . یک سیم فلزی در مرکز کابل بهمراه چندین رشته سیم دیگر ، تصویر دوربین را منتقل می کنند . این کابل ساختاری شبیه به کابل آنتن دارد اما در سطح مقطع و شیلد با آن متفاوت است . کابل هایی که مغزی و شیلدی از جنس مس دارند ، باکیفیت ترین کابل های تصویر هستند . بطور کلی می توان با استفاده از کابل RG59  تا 250 متر تصویر را منتقل نمود اما در برخی مدل دوربین های هایک ویژن می توان تا 700 متر نیز تصویر دوربین را منتقل نمود که از این حیث یک راهکار ایده آل برای منتقل کردن تصویر به حساب می آید .

بیشتر بخوانید:   پکیج دوربین مداربسته     تی وی تی 

 

 

انواع کابل دوربین مدار بسته


کابل شبکه یا زوج سیم شامل 8 رشته سیم است که بصورت دو به دو بدور هم تابیده شده اند . این سیم ها دارای رنگ های مختلف هستند ، نارنجی ، آبی ، سبز ، قهوه ای ، سفید نارنجی ، سفید آبی ، سفید سبز و سفید قهوه ای رنگ های موجود در هر کابل شبکه ای هستند . این رشته سیم ها بدلیل کاهش تاثیر نویز بر روی سیگنال تصویر دوربین مدار بسته هایک ویژن بدور هم تابیده شده اند . کابلهای شبکه بر حسب نوع دسته بندی که به CAT معروف است به انواع مختلفی تقسیم می شوند که از این بین کابل های Cat5 و Cat6 برای انتقال تصاویر دوربین های تحت شبکه مناسب هستند . جهت انتقال تصویر یک یا چند دوربین با پهنای باند حداکثر 100 مگا بیت بر ثانیه می توانید از کابل Cat5 استفاده کنید. همچنین در صورتی که بخواهید پهنای باند مجموع چند دوربین را با مقدار بیشتری ( حداکثر 1000 مگا بیت بر ثانیه ) منتقل کنید می توانید از کابل Cat5e یا Cat6 استفاده کنید .

  • کابل شبکه UTP – فاقد هر گونه فویل یا لایه محافظ دیگر می باشد و معمولا در فضاهای داخلی و فاقد نویز استفاده می شود .
  • کابل شبکه U/FTP – هر کدام از زوج سیم ها توسط لایه فویل پوشانده شده اند .
    این کار باعث عملکرد مناسب کابل در فضاهایی که دارای نویز هستند می شود .
  • کابل شبکه F/FTP – هر کدام از سیم ها و زوج سیم ها در فویل های مجزا پیچیده شده اند .
    از این کابل شبکه می توان در محیط هایی که نویز بالایی دارند استفاده کرد .
  • کابل شبکه S/FTP – هر کدام از زوج سیم ها توسط فویل پوشش داده شده و کل 4 زوج درون یک شیلد بافته شده قرار می گیرد .
    عملکرد مطلوب در محیط های پر نویز و فضاهایی که امکان آسیب فیزیکی به کابل وجود دارد از ویژگی های این نوع کابل شبکه است . شهرنت
  • کابل شبکه SF/UTP – در این کابل چهار زوج درون فویل و شیلد پیچیده شده اند و مورد استفاده قرار می گیرند .
  • کابل شبکه S/UTP – کابل توسط شیلد محافظت شده است و در فضاهایی که امکان آسیب فیزیکی به کابل وجود دارد می توان از آن استفاده نمود .
  • کابل شبکه F/UTP – در این کابل چهار زوج توسط یک فویل محافظت شده اند و در پروژه های مختلف می توان از آنها استفاده نمود .

 

انتقال تصویر دوربین مداربسته هایک ویژن


انتقال تصویر دوربین مداربسته هایک ویژن

یکی از شیوه های انتقال تصویر دوربین  هایک ویژن  بر روی موبایل ، انتقال تصویر به شیوه P2P است . این شیوه به دلیل مشکلاتی که چندی پیش به وجود آمده بود و دسترسی به سرور های تصویر هایک ویژن از طریق P2P عملا غیر ممکن شده بود ، باعث شد تا بسیاری از مشتریان محصولات مدار بسته هایک ویژن از شیوه های دیگر انتقال تصویر و بخصوص شیوه آی پی ثابت استفاده کنند . اما خبر خود اینکه به تازگی نماینده این شرکت ، موفق به رفع مشکل انتقال تصویر هایک ویژن شده و راهکار جدید خود را ارائه نموده است که در این محتوا در این خصوص توضیح داده ایم . شرکت hikvision به دلیل استفاده از تکنولوژی اختصاصی برای راه اندازی سیستم های خود خدمات منحصر به فردی ارائه می دهد.

  •  

مرحله اول : در این حالت ابتدا باید با شرکت مهر تجارت  تماس بگیرید و اکانت خود را بسازید

مرحله دوم : نرم افزار Hik-Connect را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید ( سیستم عامل اندروید و یا ios )

مرحله سوم : در محیط نرم افزار وارد شده با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور لاگین کنید

مرحله چهارم : دستگاه را از طریق شماره سریال یا QR Code به نرم افزار اضافه کنید

مرحله پنجم : کد تاییدیه ( Varification Code ) را که در دستگاه تعریف کرده اید وارد کنید

مرحله شش : دستگاه را ادد کنید

مرحله آخر : تصویر دستگاه را مشاهده کنید

 

رفع مشکل انتقال تصویر در دوربین مدار بسته   هایک ویژن

  •  

مرحله اول : در این حالت ابتدا باید با شرکت پارس ارتباط تماس بگیرید و اکانت خود را بسازید

مرحله دوم : نرم افزار IVMS-4500  را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید ( سیستم عامل اندروید و یا IOS )

مرحله سوم : در محیط نرم افزار وارد قسمت Not Logged in بشوید

مرحله چهارم : با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبوری که ساخته اید وارد نرم افزار شوید

مرحله پنجم : دستگاه را با اسکن کد یا وارد کردن شماره سریال ادد کنید

مرحله ششم : کد تاییدیه ( Varification Code ) را که در دستگاه تعریف کرده اید را در نرم افزار وارد کنید

مرحله شش : دستگاه را ادد کنید

مرحله آخر : تصویر دستگاه را مشاهده کنید.

نکته پایانی :  پیشنهاد ما این است که  برای  نصب دوربین مداربسته  با شرکت مهر تجارت تماس بگیرید تا بدون هیچ دغدغه ای این کار را به شکل حرفه ای برای شما انجام دهند.